مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر:

تحقق عدالت آموزشی نیازمند برنامه‌ریزی آموزش و پرورش و همراهی اولیا است

کاشمر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت تحقق عدالت آموزشی، نیازمند برنامه‌ریزی آموزش و پرورش و همراهی اولیا است.

کد مطلب: ۱۴۹۱۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تحقق عدالت آموزشی نیازمند برنامه‌ریزی آموزش و پرورش و همراهی اولیا است

جلسه مدیران مدارس ابتدایی با هدف برنامه‌ریزی در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان، بررسی تصمیمات کمیته فضا و محدوده، بررسی اقدامات انجام‌شده در راستای جبران خسارت‌های وارده به مدارس در زلزله، بررسی وضعیت نیروی انسانی مدارس و تشریح برخی دستورالعمل‌های اداری در مرکز آموزشی - رفاهی فرهنگیان برگزار شد.

سعید تاج‌محمدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مدیران و عوامل اجرایی مدارس در ایام تابستان عنوان کرد: با همراهی مدیران مدارس و اولیای دغدغه‌مند، تصمیمات کمیته فضا و محدوده آموزش و پرورش در جهت افزایش عدالت آموزشی و عبور از بحران به‌وجودآمده در پی وقوع زلزله، اجرایی خواهد شد.

وی افزود: پس از وقوع زمین‌لرزه در شهرستان کاشمر با پیگیری‌های انجام‌شده، شاهد حضور مستمر مسئولان کشوری و استانی در شهرستان و اختصاص و جذب اعتبارات ویژه بوده‌ایم.

تاج‌محمدی گفت: با وجود اختصاص و جذب اعتبارات کامل چندین پروژه عمرانی، تکمیل و بازسازی پروژه‌های عمرانی باید با رعایت تشریفات قانونی در سازمان نوسازی مدارس انجام شود.

احسان احمدی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کاشمر نیز با اشاره به تصمیمات کمیته فضا و محدوده، اظهار کرد: تک‌شیفت شدن و تک‌دوره‌ای شدن مدارس از اولویت‌های آموزش و پرورش کاشمر جهت کیفیت‌بخشی به امر آموزش در حوزه ابتدایی است.

احمدی گفت: پس از اعلام نتایج نقل و انتقالات و قطعی شدن وضعیت نیروی انسانی، فرآیند سازماندهی نیروی انسانی در حوزه ابتدایی آغاز خواهد شد.

خبرنگار : محمدرضا زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار