مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

دریافت گزارش برنامه‌های آموزشی مدارس حق اولیای دانش‌آموزان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ارائه گزارش برنامه‌های مدارس در حوزه آموزشی در آگاه‌سازی اولیای دانش‌آموزان و تصمیم‌گیری آنان مفید واقع خواهد شد و از حق مسلم اولیا آگاهی از برنامه‌های آموزشی ارائه شده در مدارس است.

کد مطلب: ۶۸۷۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،احمد ناصری در دیدار با مسؤولان سازمان صدا و سیمای استان با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی و آگاهی‌بخشی به جامعه، اظهار کرد: با افزایش تعامل بین سازمان‌‌ها و بخش‌های آموزشی که در تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان دارای نقش هستند، می‌توان به نتایج درخشانی در ابعاد مختلف دست یافت .

وی در خصوص تعامل صدا و سیما و آموزش و پرورش استان گفت: خوشبختانه شاهد ارتباط و تعامل مناسب بین این دو نهاد هستیم و با بهره‌گیری از ظرفیت بالای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی رسانه در پیشبرد اهداف و برنامه‌های آموزشی به موفقیت‌های چشمگیری می‌توان دست یافت و چنین نگاه مثبتی به عنوان یک سرمایه بزرگ و ازشمند محسوب می‌شود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: برای فراهم آوردن زمینه مشارکت بیشتر دانش‌آموزان و اولیای آنان در برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی می‌بایست ضریب حساسیت جامعه را با بهره‌گیری از کمک دستگاه‌های دولتی و خصوصی در بعد آموزش و پرورش بالا برد تا به نتایج ارزشمندی در این زمینه دست یافت .

ناصری با قدردانی از تلاشگران عرصه رسانه که در موقعیت‌های زمانی و شرایط‌های مختلف برای پوشش اخبار و وقایع اقدام می‌کنند، یادآور شد: صدا و سیما و عموم رسانه‌ها از ظرفیت بسیار بالایی برای آگاه‌سازی جامعه از آسیب‌های اجتماعی و روش‌های مقابله با آن برخوردار هستند و نمی‌توان از چنین ظرفیت ویژه و بزرگی غافل شد .

وی اظهار کرد: ارائه گزارش برنامه‌های مدارس در حوزه آموزشی در آگاه‌سازی اولیای دانش‌آموزان و تصمیم‌گیری آنان مفید واقع خواهد شد و از حق مسلم اولیا آگاهی از برنامه‌های آموزشی و پرورشی ارائه شده در مدارس است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار