مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

بهره مندی بیش از یک هزار واحد آموزشی از سیستم گرمایشی استاندارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار و ۲۷ واحد آموزشی در استان اردبیل از سیستم گرمایشی استاندارد بهره مند شده اند.

کد مطلب: ۶۸۰۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری افزود: ما با استفاده از منابع ملی و کمک خیرین مدرسه ساز تلاش می کنیم تا واحدهای آموزشی نیمه تمام را هر چه سریعتر به بهره برداری برسانیم .

وی با بیان اینکه از محل اعتبارات ملی ۲۵ واحد آموزشی و تخریب و بازسازی ۶۵ مدرسه در حال مقاوم سازی و نوسازی است ، خاطرنشان کرد: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در مجموع ۳۳ میلیارد تومان پیشنهاد کرده بودیم که ۱۶ میلیارد تومان آن مصوب شد که از این رقم تاکنون ۴ میلیارد تومان آن هم از طریق اسناد خزانه در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل اضافه کرد: در کنار ساخت و تکمیل واحدهای آموزشی در مناطق پرجمعیت به ویژه شهرک های جدیدالاحداث ما از ردیف ملی نسبت به تامین اعتبار برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس اقدام کردیم .

ناصری گفت: امسال ۱۷۶ واحد آموزشی مجهز به سیستم گرمایشی می شوند که با احتساب این تعداد واحد آموزشی تا پایان امسال بیش از یک هزار و ۲۷ واحد آموزشی در استان به این سیستم مجهز خواهند شد .

وی بیان کرد: یک هزار و ۹۰۰ ساختمان آموزشی در استان داریم که تنها ۹۰۰ باب ساختمان ما فاقد سیستم و تجهیزات گرمایشی است که امیدواریم طی دو سه سال آینده با تامین اعتبار همه واحدهای آموزشی استان به سیستم گرمایشی مناسب مجهز شوند .

ناصری گفت: برای سال آینده ۲ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد کرده ایم تا بتوانیم ۲۰۰ واحد آموزشی استان اردبیل را تحت پوشش طرح استانداردسازی سیستم گرمایشی ببریم .

وی با بیان اینکه همچنان در سه شهر پارس آباد، مشگین شهر و اردبیل با کمبود فضای آموزشی روبرو هستیم که برای رفع این مشکلات و مدارس دونوبته نیاز جدی به مدرسه سازی است گفت: با توجه به تراکم دانش آموزان در برخی شهرک های جدید و مسکن مهر امیدواریم با همکاری استاندار جدید اردبیل و راه و شهرسازی استان بتوانیم مدارس نیمه تمام این شهرک ها را تکمیل و به بهره برداری برسانیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار