معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:

برگزاری مهر عاطفه ها در 900 مدرسه استان مرکزی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: مهر عاطفه ها امسال در 900 مدرسه سطح استان برگزار می شود و بیش از 100 هزار پاکت همدلی بین دانش آموزان توزیع شده است.

کد مطلب: ۶۷۲۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، علی شیرخانی در مراسم نمادین مهر عاطفه ها که در دبیرستان دوره اول فدک ناحیه 2 اراک برگزار شد، افزود: وقتی چیزی را که دوست داریم به شخص دیگری هدیه می دهیم احساس ارزشمندی می کنیم و این حس می تواند فرد را در زندگی فردی و اجتماعی موثر و موفق نماید.

وی ادامه داد: آموزش مهارت های زندگی یکی از وظایف آموزش و پرورش است که به تنهایی میسر نمی شود و نیازمند کمک همه دستگاه های اجرایی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه نوع دوستی و حساسیت نسبت به محیط اطراف یکی از مهارت های زندگی است اظهار داشت: در واقع شهدای ایران اسلامی این حساسیت را داشتند و با پذیرش مسئولیت اجتماعی توانستند با شهادت خود امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورند و جان خود را فدای عزت کشور کردند.

شیرخانی بیان کرد: تماشا کردن و خوب دیدن با هم تفاوت دارد بعضی وقت ها از کنار یکسری مسائل با نگاهی ساده می گذریم اما برای آگاهی از لایه های پنهان یک موضوع نباید از آن غافل شد بلکه باید نسبت به آم نگاهی عمیق داشت.

وی اضافه کرد: امروز شما دانش آموزان وظیفه دارید علاوه بر درس خواندن از بی تفاوتی پرهیز کنید و به اطراف خود نگاه دقیق داشته باشید که در این راستا باید از تفکر تحلیلی بهره جست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار