غافلگیری مردم ومسئولین براثر بارش برف

بارش برف روز گذشته در کرج وشهرستان های استان البرز به رغم خوشحالی مردم دردسرهایی راهم برای عده ای به همراه داشت .

کد مطلب: ۵۹۷۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز ، این روزها دمای هوای استان البرز کاهش محسوسی داشته به‌طوری‌که هواشناسی بارش باران و برف و همچنین اختلال تردد در محورها به‌ویژه محورهای کوهستانی را پیش‌بینی کرد .

اما؛ بارش برف روز گذشته در استان البرز که منجر به تعطیلی مدارس نوبت صبح شهرستان طالقان و نوبت عصر شهرستان کرج و فردیس شد .

شهروندان کرجی صبح دیروز را با مشکلاتی از قبیل نبود تاکسی، ترافیک شدید ولغزندگی خیابان‌ها و پرداخت هزینه بیشتر برای رسیدن به مقصد آغاز کردند.

بسیاری از شهروندان صبح دیروز در حالی از خانه خارج شدند که بارش نعمت الهی با شدت جریان داشت و منجربه کندی عبور و مروروایجاد مشکلاتی تردد برای همشریان گردید.
باتوجه به اطلاع رسانی هواشناسی استان مبنی بر بارش برف ولی ارگان های مسئول در ابتدای صبح فعالیت کمرنگی داشتند. که منجر به نارضایتی برخی از همشریان از شهرداری شد.

مجید محمدی یکی از همشهریان با اشاره به اینکه شاهد کم‌کاری شهرداری کرج به‌ویژه در مناطق شمالی شهر هستیم، گفت: این کم‌کاری باعث بروزمشکلات تردد وایجاد تصادف‌هایی در سطح شهر شده است.

یکی دیگر از شهروندان که نیم ساعتی در میدان آزادگان منتظر تاکسی بوده است گفت: مثل همیشه باز برف آمد تا مردم به خاطر سود جویی عده ای و نظارت پایین نهادهای مسئول ، مسافران زیادی منتظر تاکسی بمانند.

وی بابیان اینکه بسیاری از تاکسی‌ها بدون مسافر در حال تردد در این منطقه هستند، گفت: گویا این مشکل قرار نیست حل شود بسیاری از تاکسی‌داران در این روزهای سرد مدعی دربستی می‌شوند و مسیری که هزار تومان کرایه‌اش است تا ۱۰ هزار تومان هم از مسافر پول می‌گیرند.

اظهارات کاربران کرجی در فضای مجازی و اعتراضشان نبست به کم توجهی نهادهای متولی برای خدمات رسانی بهتر و بیشتردر این روزهای سرد ، نظارت و توجه بهتر و بیشتر آنان را می طلبد.

خبرنگار پانا: این اولین بار نیست که بارش باران و برف شهرداری کرج و دیگر نهادهای خدمات رسان را غافلگیر کرده است چندی پیش حسن مدیر روستا مدعی شده بود که تجهیزات موجود در مواقع بحران برای شهر یک و نیم میلیون نفری کرج کافی نیست و در صورت بروز بحران این امکانات تنها پاسخگوی عده اندکی خواهد بود حال باید دید یک بارش برف که این‌چنین شهرداری را با مشکل مواجه می‌کند دیگر حوادث طبیعی چه بلایی بر سر شهر خواهد آورد.

خبرنگار افتخاری پانا : ساینا نیک پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار