رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره‌کل راه ‌و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

معرفی ۴۵۲ واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری به بانک مسکن

زنجان (پانا) - رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره‌کل راه ‌و شهرسازی استان زنجان، گفت: ۴۵۲ واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری در استان زنجان به بانک مسکن معرفی شده و در حال انعقاد قرارداد هستند.

کد مطلب: ۱۴۸۹۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
معرفی ۴۵۲ واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری به بانک مسکن

بهزاد کردلو در دوره آموزشی تبیین نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری پایدار استان زنجان، به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و افزود: طی چهار سال در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲واحد مسکونی در قالب ملکی، استیجاری، مسکن روستایی در استان زنجان تولید خواهد شد که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

وی تصریح کرد: سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله و ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد. 

استاد حوزه بازآفرینی شهری پایدار در استان زنجان، یادآور شد: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز ۹هزار و ۲۱ واحد است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره‌کل راه ‌و شهرسازی استان زنجان، تاکید کرد: همچنین سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است.

کردلو ،با بیان اینکه از ۱۳ دی‌ماه سال ۱۴۰۰ سایت سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی https://saman.mrud.ir فعال شده است، خاطرنشان کرد: سازندگان بخش خصوصی و ساکنان محلات هدف بازآفرینی شهری در چهار شهرستان زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار می‌توانند برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام کرده و در سامانه مذکور ثبت‌نام کنند.

وی به تسهیلات بافت فرسوده در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن در استان زنجان اشاره و ابراز کرد: ۴۵۲ واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری در استان زنجان به بانک مسکن معرفی شدند و در حال انعقاد قرارداد هستند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره‌کل راه ‌و شهرسازی استان زنجان، تصریح کرد: گروه‌های جهادی سفیران نوسازی بافت فرسوه هستند و امیدواریم در این راستا همراهی و همکاری لازم را با اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار