معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

رتبه نخست استان اردبیل در بهبود غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از رتبه نخست این استان از نظر بهبود برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و برگزاری دوره های آن در مناطق مرزی خبر داد.

کد مطلب: ۵۰۸۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، مصطفی کافی راد اظهار داشت: امسال برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان با رویکرد ایجاد روح استقلال طلبی و خودکفایی در میان آنها با هدف مهارت آموزی، استعدادیابی و پرورش استعدادهای دانش آموزان اجرا خواهد شد.

وی افزود: نواحی و مناطق 19 گانه آموزش و پرورش استان برای اجرای طرح های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان آماده شده است و تمام طرح ها و برنامه ها در داخل مدارس اجرا خواهد شد.

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در تابستان سال گذشته 25 هزار دانش آموز در طرح هجرت دانش آموزی شرکت کرده بودند و 119 مدرسه در سطح استان بهسازی و نقاشی شده بود.

وی بیان کرد: در سال قبل برای اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان دوهزار و900 میلیون ریال هزینه شده بود و هزینه برنامه های اوقات فراغت تابستان امسال سه هزار و 860 میلیون ریال برآورد می شود.

کافی راد ادامه داد: دوهزار و 160 میلیون ریال از هزینه برنامه های سال گذشته از محل مشارکت های مردمی تامین شده بود و پیش بینی می شود امسال نیز دو هزار و 880 میلیون ریال از هزینه های برنامه های اوقات فراغت از همان محل تامین شود و برای جبران بقیه هزینه ها به کمک دولت نیازمندیم.

گفتنی است: طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان طی هشت هفته از اول تیرماه تا پایان مرداد ماه اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار