پیام شهردار دلیجان به مناسبت روز مهندس

مهدی اسماعیلی شهردار دلیجان به مناسبت فرارسیدن روز مهندس پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۴۶۸۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، مهدی اسماعیلی در این پیام با تبریک به زحمت کشانی که در بخش های فنی شهرداری در جهت ارتقاء و تعالی اهداف شهرداری تلاش می کنند ابراز امیدواری کرده این تلاش ها افق های روشنی را پیش روی مدیریت شهری قرار دهد.
در این پیام آورده شده است: 5 اسفند ماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است یادآورخلاقیت ها، نوآوری ها و خودباوری های مهندسان این سرزمین است.
این پیام می افزاید: این روز، روز پاسداشت از مجاهدت و فداکاری عزیزانی است که در حوزه‌های مختلف برای عزت، سربلندی و اعتلای ایران اسلامی تلاش می‌کنند. نام‌گذاری سالروز این ولادت بزرگ به نام روز مهندس، تلاقی ارزشمندی از اندیشه مهندسی ایران گذشته و سرمشق قراردادن تلاش‌های آن دوران برای مهندسان جویای علم امروز کشور است.
در ادامه پیام آمده است: مهندسان با در نظر گرفتن قوه تخیل و قدرت تحلیل و استفاده بهینه از عناصر و عوامل موجود و نیز طراحی آن جهت راه اندازی نیازهای حال و آینده بشر تلاش می نمایند. آنان ضمن گسترش بازده و افزایش بهره وری نیز موجب گسترش دانش بشر می گردند و در ارتقای سطح زندگی انسان ها موثر هستند.
این پیام می افزاید: بی‌گمان ترسیم افق روشن شهر در حوزه فنی و دستیابی به قله‌های رفیع بالندگی و شکوفایی، مرهون تلاش‌های بی‌دریغ و متعهدانه مهندسانی است که همواره با عزمی جهادگونه در مسیر تعالی، ارتقاء و سربلندی مدیریت شهری قدم برداشته‌اند.
در پایان آورده شده است: روز مهندس را به همه مهندسان شهر دلیجان به‌ویژه مهندسان و چهره‌های پنهان حوزه فنی شهرداری تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم در سایه همت والای مهندسین این شهرستان بیش از پیش شاهد رشد و تعالی معماری اصیل اسلامی- ایرانی همگام با معماری نوین و سبز جهانی در شهر دلیجان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار