فرماندار شهرستان خمین در گفت و گو با پانا:

طرح رتبه بندی معلمان جهت ارتقای مهارت و منزلت معلمان اجرا می شود

فرماندار شهرستان خمین گفت: طرح رتبه بندی معلمان جهت ارتقای مهارت های حرفه ای، ارتقای منزلت و جایگاه معلمان در سطح جامعه اجرا می شود.

کد مطلب: ۴۲۵۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد

سید مهدی ساداتی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، با اشاره به دستور کار طرح رتبه بندی معلمان در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: این طرح بستر ارتقاء شاخصه های آموزش و پرورش را محقق خواهد نمود.
وی افزود: فراهم کردن زمینه های مناسب و ایجاد عوامل متعدد برای به فعلیت رساندن و شکوفا کردن تمام استعدادهای دانش آموزان و سوق دادن آنها به سوی هدف های مطلوب از طریق برنامه ها و راهنمایی های سنجیده و حساب شده از اصلی ترین برنامه های آموزش و پرورش است.
فرماندار شهرستان خمین ادامه داد: مهم‌ترین خدمتی که آموزش و پرورش می تواند در جهت رشد دانش آموزان انجام دهد این است که آنها را با توجه به استعدادهایش به سوی مناسب ترین زمینه هدایت کند که منظور همان مدرسه است یعنی جایی که دانش آموز در آن خشنود و کارآمد باشد.
ساداتی با بیان اینکه پرورش و شکوفایی استعداد دانش آموزان همواره از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است بیان کرد: اجرای طرح های نخبه پروری و استعدادیابی در تمام مدارس شهرستان باید مدنظر قرارگیرد.
وی ابراز داشت: اجرای برنامه ها و فعالیت هایی که منتج به ایجاد ایده ها و خلاقیت های جدید و زمینه شکوفایی استعدادهای پنهان آینده سازان نظام اسلامی می شود بایستی برحسب علاقه مندی جامعه هدف برنامه ریزی و فرهنگ سازی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار