به همت سپاه فتح استان برگزار شد؛

گرامیداشت هفته دولت و یادواره شهدای کارمند

خبرگزاری پانا: به همت سازمان بسیج کارمندان و سپاه فتح استان، حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره)، حوزه مقاومت بسیج آیت‌الله ملک حسینی(ره) و بسیج اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی یادواره شهدای کارمند برگزار شد.

کد مطلب: ۳۹۱۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، به همت سازمان بسیج کارمندان و سپاه فتح استان، حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره)، حوزه مقاومت بسیج آیت‌الله ملک حسینی(ره) و بسیج اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی یادواره شهدای کارمند برگزار شد.

حجه‌الاسلام وحدانی‌فر امام جمعه چیتاپ با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و شهید باهنر گفت: جامعه ما به نام شهدا زنده است و یاد و خاطره شهداء تا همیشه در اذهان جاری می‌ماند.

وی اظهار داشت: باید مواظب باشیم در میان جریانات روزانه زندگی و مملکت، شهدا، جانبازان، رزمندگان و خانواده‌های آنان را فراموش نکنیم و کاری نکنیم که فردای قیامت شرمنده گریه‌های مادران شهدا شویم.

حجه‌الاسلام زمانی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان در این برنامه گفت: شهید یکی از نامهای خداوند می‌باشد این واژه انسان را خدا محور می‌کند.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی یادآور شد: خداوند جایگاه خاصی برای شهداء هم در دنیا و هم در آخرت قائل است و یاد شهداء دلها را زنده نگه می‌دارد.

در این برنامه از خانواده شهید طالبی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار