تولید آثار فاخر هنری توسط هنرمندان با رویکرد همدلی و همزبانی

خبرگزاری پانا: حاجی ‌زین ‌العابدینی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان، بر تولید آثار فاخر هنری توسط هنرمندان با رویکرد همدلی و همزبانی تأکید کرد.

کد مطلب: ۳۳۸۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی حاجی‌ زین العابدینی اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان در سال جدید که به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی مزین شده، برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته است.
وی با بیان اینکه فرامین مقام معظم رهبری باید همواره سرلوحه کارها قرار گیرد، گفت: با در نظر گرفتن اصول و سیاست‌های فرهنگی دولت تدبیر و تلاش خواهیم کرد تا در راستای تحقق خواسته‌های مقام عظمای ولایت، بحث همدلی و همزبانی دولت و ملت را به صورت عملی در برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرستان اجرایی کنیم.
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان اثر بخشی برنامه‌ها در حوزه فرهنگ را منوط به مشارکت اهالی این حوزه برشمرد و خاطرنشان کرد: ارتقاء شاخص‌های فرهنگی و هنری مستلزم تلاش، جدیت، مدیریت جهادی و توجه به اقتصاد مقاومتی است.
حاجی ‌زین ‌العابدینی با تأکید بر رویکرد عدالت محورانه در توزیع منابع اظهار کرد: ساماندهی صنوف فرهنگی، توجه بیشتر به هنرمندان و اصحاب فرهنگ وهنر، گسترش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، توزیع فعالیت‌ها در نقاط مختلف شهرستان از جمله برنامه‌های این اداره در سال جدید خواهد بود.
وی واگذاری امور به انجمن‌ها و هنرمندان را از دیگر سیاست‌های این اداره عنوان کرد و گفت: امید است با این اقدام گامی موثر در راستای تولید آثار فاخر با رویکرد همدلی و همزبانی برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار