تعقیب‌کنندگان رکورد پاطلایی فوتبال ایران را بشناسید

تهران (پانا) - بازار ثبت رکورد بیشترین بازی با پیراهن پرسپولیس در اردوگاه شیاطین سرخ فوتبال ایران داغ است.

کد مطلب: ۱۴۸۹۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تعقیب‌کنندگان رکورد پاطلایی فوتبال ایران را بشناسید

علی علیپور خرید جدید باشگاه پرسپولیس، از جمله بازیکنانی است که با پیراهن پرسپولیس در ادوار گذشته لیگ برتر فوتبال کشور، افتخارات زیادی کسب کرده است. آقای لیگ هفدهم با پشتوانه شش سال حضور در جمع سرخ پوشان می‌خواهد در 28 سالگی در لیگ بیست و چهارم، رکوردی جدید در کارنامه فوتبالی خود ثبت کند.

1849374_128

علیپور تا قبل از اینکه گام به مستطیل سبز لیگ برتر در فصل بیست و چهارم بگذارد، 200 بار پیراهن پرسپولیس را در دیدارهای رسمی بر تن کرده است و رکورد 300 را هدف گیری کرده است.

بازار ثبت رکورد بیشترین بازی در اردوگاه شیاطین سرخ فوتبال ایران داغ است. با پیوستن علیپور به جمع یاران گاریدو خیلی از ستارگان پرسپولیس به خط شدند.

امید+عالیشاه

امید عالیشاه 263 بار پیراهن تیم پرسپولیس را بر تن کرده است و در این راستا به تنهایی در صدر جدول بازیکنانی قرار دارد که بیشترین بازی را برای پرسپولیس انجام دادند. عالیشاه هم در کنار علیپور دنبال ثبت رکورد 300 بازی با پیراهن سرخ پوشان پایتخت هستند.

5716155

رکورد علی پروین مرد پا طلایی تاریخ فوتبال ایران، شاید این فصل هم که بیست و چهارمین صفحه تاریخ لیگ برتر را ورق می‌زنیم دست نیافتنی باشد.

1398053018591836218175984

اگر عالیشاه می‌خواهد رکورد سلطان فوتبال ایران را بزند، باید در تمام بازی‌ها در ترکیب پرسپولیس حضور داشته باشد. 

gfxpfoho

وحید امیری سلطان پاس گل فوتبال ایران 229 بازی برای پرسپولیس انجام داده است، امیری برای عبور از رکورد زیدان فوتبال ایران، لقبی که فیفا به کریم باقری داده است، دورخیز کرده است.

63108328

فرشاد احمدزاده دیگر خرید جدید باشگاه پرسپولیس که تجربه بازگشت به خانه برای این بازیکن هم تلقی می‌شود، 109 بار با پیراهن پرسپولیس در میادین رسمی به میدان رفته است، لیگ دوازدهم اولین حضور در جمع پرسپولیسی‌ها را تجربه کرد.

این بازیکن یکی از مهره‌های تأثیرگذار برانکو بود. تجربه خوبی هم با پوشیدن پیراهن پرسپولیس در ادوار لیگ(پانزدهم، شانزدهم و هفدهم|) داشت. بعد از حضور در لیگ لهستان، بازگشت ناموفقی به پرسپولیس داشت. احمدزاده انگیزه بالایی برای درخشش در لیگ بیست و چهارم دارد.

1199706_534

حسین کنعانی با 106بازی و سروش رفیعی با 105 بازی در جایگاه بعدی قرار دارند.

بیرانوند-5

علیرضا بیرانوند با 199 بازی با سابقه‌ترین سنگربان سرخ پوشان پایتخت است، ولی نوار این رکوردزنی را با پیوستن به تراکتور قطع کرد و خاطره‌ای تلخ از خود در ذهن هوادارن بر جا گذاشت.

رامین رضاییان هم در خلق این خاطره در اذهان موج عظیم هواداران باشگاه سهم ویژه‌ای دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار