۱۰ آذرماه سالجاری؛

اولین یادواره شهدای بهزیستی استان مرکزی در اراک برگزار می شود

خبرگزاری پانا: سرپرست بهزیستی استان مرکزی گفت: اولین یادواره شهدای بهزیستی استان مرکزی 10 آذرماه سالجاری در اراک برگزار می شود.

کد مطلب: ۲۸۵۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد

بهروز رفیعی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: احمد گودرزی، حسن اسماعیلیان، نادر نظمی پویا و اسدالله محمدیان از کارکنان و فرزندان بهزیستی استان مرکزی بودند که در دوران دفاع مقدس به مقام شهادت دست یافتند.

وی بیان کرد: به همین منظور برای نخستین بار اداره کل بهزیستی استان مرکزی اقدام به برگزاری یادواره شهدای این سازمان نموده است تا در کنار زنده نگه داشتن یاد و خاطر این شهدای والا مقام از خانواده های آنان نیز قدردانی به عمل آید.

سرپرست بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: امنیت و آرامش کنونی کشور مدیون فداکاری، بصیرت دینی و ایثارگری رزمندگان و جانفشانی شهدا است و همه ما باید قدردان قطره قطره خون شهدا باشیم.

رفیعی تصریح کرد: ثمرات و برکات خون شهدا چه در دوران انقلاب اسلامی و چه در عرصه جنگ تحمیلی و حتی در حال حاضر موجب شده تا نظام جمهوری اسلامی مستحکم تر از گذشته و سرافرازانه در زمینه های مختلف خوش بدرخشد.

وی اظهار داشت: فرهنگ مقاومت و شهادت و یادمان شهدا نقش مهمی در پرورش افکار و عقاید جوانان در مسیر ارزش های اسلامی دارد و باید از طریق برگزاری یادواره ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبیین رشادت های آنها روجیه بسیجی را در تمامی ارکان نظام نشر و بسط داد.

در این آئین که دوشنبه 10 آذرماه سالجاری ساعت 9 صبح در سالن زیتون هلال احمر اراک برگزار می شود، از کتاب "کوی بی نشان" نیز رونمایی می شود، این کتاب که به قلم رکاب طلایی توشته شده به زندگی نامه شهیدان نادر نظمی پویا و اسدالله محمدیان پرداخته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار