آزادگان شهدای زنده‌ای‌که شکوه نظام را رقم می‌زنند

کرج(پانا)- ۲۶ مرداد ماه سالگرد بازگشت باشکوه آزادگان به میهن است زیرا آزادگان و جانبازان همان شهدای زنده‌ای هستند که نمادی از شکوه نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشند.

کد مطلب: ۱۴۹۴۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آزادگان شهدای زنده‌ای‌که شکوه نظام را رقم می‌زنند

آزادگان و جانبازان همان شهدای زنده‌ای هستند که نمادی از شکوه و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشند کسانی که زیر شکنجه‌های سخت و طاقت‌فرسا حزب بعث عراق دوام آوردند و از نظام دفاع کردند و امروز بدون هیچ چشم داشت و سمتی زندگی می‌کنند.

صدای خمپاره‌ها و آژیر قرمز جنگ می آید،رود خون شهدا در خیابان‌ها جاری است اما شهدا،جانبازان و آزادگان برای دفاع از میهن جانشان را فدا کردند که خاکی از میهن مان تصرف نشود

رژیم صهیونیستی پست‌تر از حزب بعث عراق است.

شهادت و آزادگی نمادی از اباعبدالله الحسین و اصحاب‌شان است و مقابله با ظلم یادگاری به‌جا مانده از اباعبدالله الحسین است و امروز ما در سطح جهان باردیگر شاهد صحنه‌های وحشتناک در فلسطین هستیم جنایت رژیم صهیونیستی پست‌تر و بدتر از صدام و حزب بعث عراق است و ما بار دیگر به یاد دوران دفاع مقدس می‌افتیم.

سخنی با مسئولین و ملت

مسئولین بدانید که امروز درهر صندلی ریاستی که می‌نشینند خون‌ها ریخته شده است و خون دلها خورده‌اند و افرادی چون آزادگان و جانبازان به جبهه رفتند که از خاک‌شان دفاع کنند و رفاه را به کشور برگردانند پس خدمتگزار مردم باشید و به فکر خدمت به مردم چرا که مدیون خون شهدا و خون دلهای‌جانبازان و آزادگان هستید.

مردم شریف ایران همواره راه شهدا،جانبازان و آزادگان را ادامه دهید و به فکر پیشرفت کشور باشید و همواره از حق دفاع و با ظلم مبازره کنید و امروز می‌توانید با حمایت از فلسطین مظلوم دین خود را نسبت به عدم حضور در دوران دفاع مقدس جبران کنید.

دانش‌آموزخبرنگار: امیررضا مخروطی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار