اجرای اول «جشن بیخودی» و «هذیان دو نفره» برای خبرنگاران و عکاسان

خبرگزاری پانا: اجرای اول دو نمایش «جشن بیخودی» و «هذیان دو نفره» در تماشاخانه استاد انتظامی به خبرنگاران و عکاسان اختصاص یافت.

کد مطلب: ۲۶۳۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، دو نمایش «جشن بیخودی» و «هذیان دو نفره» که از امروز جمعه 4 مهر در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه می‌روند، در اجرای اول میزبان خبرنگاران و عکاسان خواهند بود.

نمایش «هذیان دو نفره» به نویسندگی اوژن یونسکو و طراحی و کارگردانی روح‌الله ایرجی ساعت 18:15 روی صحنه می‌رود و نمایش «جشن بیخودی» به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل کاهانی ساعت 20 اجرا دارد.

‌نمایش «هذیان دونفره» ورای زندگی یک زوج را به تصویر می‌کشد. نزاع پوچ دو شخصیت در خانه و فضای جنگ بیرون از آن، که نشان از درهم تنیده شدن ابتذال روزمره و جنگ بیرون دارد. این فضا با شوخ‌طبعی‌های خاص نوشته‌های یونسکو نشان داده می‌شود. سعید ابک، شقایق عرفی نژاد، فرشته شیرآقایی، علی خونساری، رها آرشید بازیگران این نمایش‌اند.

نمایش «جشن بیخودی» نیز پیش از این توانسته در بخش مسابقه دانشجویی هفدهمین جشنواره تئاتر دانشجویی تندیس بهترین اجرا، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگری مرد را به دست آورد. مجید یوسفی و سجاد تابش بازیگران این نمایش‌ هستند.

لازم به ذکر است نمایش‌های یاد شده فقط در روز جمعه 4 مهرماه پذیرای خبرنگاران و عکاسان است و در اجراهای بعد مجوز عکاسی صادر نمی‌شود.

علاقمندان می توانند جهت رزرو بلیت این دو نمایش به سایت تیوال به آدرس اینترنتی www.tiwal.com مراجعه نمایند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار