افتتاح یک مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه در زابل

زاهدان (پانا) _ با همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و مشارکت هلدینگ عظام یک واحد آموزشی ۱۲ کلاسه دخترانه در زابل افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح یک مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه در زابل

گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه‌و‌تجهیز مدارس استان سیستان‌و‌بلوچستان؛ مدرسه ۱۲ کلاسه مهر عظام با حضور میثم لک زایی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، زهره وند معاون مسئولیت‌های اجتماعی هلدینگ عظام،فرماندار ویژه شهرستان زابل،رئیس و اعضای محترم هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان، مسئولین شهرستانی و دانش آموزان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، در این مراسم بیان داشت: اتفاق مثبتی دیگر در شهر زابل در حوزه تخریب و بازسازی مدارس فرسوده امروز رقم خواهد خورد و طی کمتر از سه سال گذشته این یازدهمین مدرسه‌ای است که بازسازی آن در منطقه سیستان انجام شده است.

وی اذعان داشت: توجه ویژه دولت به استان سیستان و بلوچستان در راستای برقراری عدالت آموزشی با اختصاص ردیف خاص اعتباری تحت عنوان محرومیت زدایی مناطق کمتر برخوردار، باعث شد از آن محل ۵۲۰ کلاس درس به پروژه‌های در دست ساخت استان اضافه شود.

لک زایی ادامه داد: مدرسه‌ای که امروز شاهد افتتاح آن هستیم نیز ساخت آن از این محل شروع و تامین اعتبار گردیده است، که در ادامه با همراهی و مشارکت هلدینگ عظام تکمیل و آماده بهره‌برداری و استفاده دانش آموزان خوب شهر زابل شده است، همینطور یک مدرسه ۱۲ کلاسه دیگر نیز از محل طرح محرومیت زدایی در بخش بنجار با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد در دست ساخت است.

 مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس درخصوص مدرسه ۱۲ کلاسه مهرعظام زابل گفت: این مدرسه با ۱۲ کلاس درس و زیربنای آموزشی ۱۴۵۰ متر مربع با ظرفیت ۳۶۰ دانش آموز و با هزینه‌ای بیش از ۲۰ میلیارد تومان با مشارکت هلدینگ عظام آماده بهره‌برداری دانش آموزان دختر منطقه در مقطع متوسطه دوم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار