درخشش فرهنگیان تالشی در جشنواره استانی الگوهای تدریس برتر

تالش(پانا) - دبیران تالشی با کسب رتبه‌های برتر در مرحله استانی بیستمین دوره جشنواره الگوهای تدریس برتر (دومین رویداد بین‌المللی الف‌تا) خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۱۴۸۹۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش فرهنگیان تالشی در جشنواره استانی الگوهای تدریس برتر

علی‌رضا بیناپور با تبریک موفقیت دبیران تالشی در دومین رویداد بین المللی الف تا در جشنواره الگوهای تدریس تصریح کرد: «با تغییر رویکرد آموزش از روش سنتی به شیوه جدید در دنیای امروز و لزوم توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان به ویژه در زمینه آشنایی با آموزش‌های مجازی و فناوری‌های دیجیتالی و استفاده از آموزش‌های ترکیبی با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود در مدارس، بیستمین دوره جشنواره الگوهای تدریس برتر در دو بخش حضوری و غیرحضوری برگزار شد.»

وی در ادامه افزود: «در مرحله استانی بیستمین دوره جشنواره الگوهای تدریس برتر متوسطه نظری، در بخش غیرحضوری«گروه درسی فیزیک»، فروزان میرمسعودی در محور طراحی پوستر حائز رتبه اول گردید و در بخش حضوری «گروه درسی عربی، زبان قرآن»، سید اسفندیار میرفضلی و عبدالرحیم شیخی دیزگاه رتبه دوم استانی را از آن خود کردند.»

لازم به ذکر است همواره یکی از دغدغه های آموزش و پرورش و مدیران این سازمان روند آموزش به دانش آموزان و تعلیم و تربیت آن ها است. به همین منظور آموزش و پرورش هر ساله با برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات مختلف از ایده‌های جدید و الگوهای تدریس موفقیت آمیز استقبال می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند با ارائه راه کار‌های خود، علاوه بر شرکت در این جشنواره ها و مسابقات، ایده های خود را نیز با سایرین به اشتراک گذارند.

جشنواره الگوهای برتر تدریس بستری مناسب برای ارائه روش های برتر تدریس است. الگوی تدریس چهارچوب مهمی است که عناصر مهم تدریس در آن قابل مطالعه هستند. انتخاب یک الگوی تدریس به نوع آگاهی معلم از فلسفه و نگرش های تعلیم و تربیت وابسته است.

دانش‌آموز خبرنگار: آوا رحیم‌پور

خبرنگار : دانش‌آموز: آوا رحیم‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار