مدیر کل آموزش و پرورش سیستان‌و‌بلوچستان اعلام کرد:

ضرورت تمهید مقدمات لازم در راستای برگزاری صحیح و مطلوب آزمون‌های نهایی دوره دوم متوسطه

زاهدان (پانا) _ مدیر‌کل‌آموزش‌و‌پرورش سیستان‌و‌بلوچستان گفت با توجه به حساسیت موجود باید مقدمات لازم به منظور برگزاری صحیح و مطلوب آزمون‌های نهایی دوره دوم متوسطه پیش بینی شود.

کد مطلب: ۱۴۸۹۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تمهید مقدمات لازم در راستای برگزاری صحیح و مطلوب آزمون‌های نهایی دوره دوم متوسطه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان؛حسن بروشکی در جلسه ویدیو کنفرانس مشترک ستاد استانی آزمون‌ها با مدیران و اعضای ستادهای شهرستانی گفت: امتحانات نهایی خرداد ماه با برنامه‌ریزی و به کارگیری همه ظرفیت‌ها و بسترها اعم از درون و برون سازمانی در سایه آرامش و دغدغه مندی برگزار و در مرحله اعلام نتایج قرار دارد.

وی افزود: خوشبختانه با همت و اراده والای همکاران ساعی و عزیز در سراسر استان هم موضوع برگزاری امتحانات و هم فرایند تصحیح اوراق با شرایط مطلوبی همراه بوده و سیستان و بلوچستان از جمله استان‌های موفق در این مقوله بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: ضرورت دارد همانند امتحانات نهایی خرداد ماه موضوع برگزار صحیح و مطلوب آزمون‌های جبرانی مرداد و شهریور نیز با دقت نظر و برنامه‌ریزی لازم در دستور کار ستادهای شهرستانی قرار گیرد و با تعامل و همگرایی حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، این مقوله مهم قلمداد شود.

بروشکی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی دقیق به دانش آموزان و خانواده‌ها و به کارگیری تدابیر لازم از سوی مدیران مدارس و حضور مستمر آنان در محیط کار در شرایط پیش رو به جد پیگیری و رصد گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار