جلسه هم اندیشی هیأت مدیره انجمن صنفی كارگری مسئولین ایمنی كمیته های حفاظت فنی و بهداشت فردی استان

خبرگزاری پانا: جلسه هم اندیشی هیأت مدیره انجمن صنفی كارگری مسئولین ایمنی كمیته های حفاظت فنی و بهداشت فردی استان با حضور مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در محل این اداره كل برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۳۷۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان در این جلسه بحث ایمنی را مهمترین اصل در حفظ امنیت جانی، روحی و روانی كار عنوان نموده و به نقش تأثیرگذار انجمن در ارتقای دانش كارگران و كارفرمایان و افزایش سطح ایمنی جلوگیری از آسیب های ناشی از كار و ایمن سازی محیط كارگاهها اشاره نمود.

حسین پور خواستار عملیاتی و فعال ظاهر شدن انجمن صنفی در امور مربوطه شده و برگزاری دوره های تخصصی با محوریت مهارت آموزی ایمنی و آموزش تجربی فارغ التحصیلان رشته های ایمنی را امری مهم دانست.

وی همچنین به كارفرمایان استان توصیه نمود كه در انتخاب مسئولین ایمنی كمیته های حفاظت فنی و بهداشت فردی با دقت بیشتری عمل كرده و با هماهنگی انجمن صنفی مربوطه در بالا بردن سطح ایمنی در محل كار خود كوشا باشند.

نباتیان و كاهانی مقدم معاون روابط كار و رئیس اداره تشكلات كارگری و كارفرمایی این اداره کل نیز در خصوص پالایش كمیته های ایمنی، كمكهای بلاعوض به انجمن و برگزاری جلسات مشترك با انجمن پیمانكاران عمرانی مطالبی بیان نمودند.

اسماعیلی رئیس هیأت مدیره این انجمن نیز گزارشی از عملكرد، شرح وظایف، اهداف و برنامه‏ها و مشكلات مربوطه را ارائه نموده و آموزش و تربیت مسئولین ایمنی، راه اندازی سایت پویا، برگزاری همایش ها و سمینارهای ایمنی، توجیه فروشندگان لوازم ایمنی را از برنامه های انجمن دانسته و خواستار الزام پیمانكاران جهت اخذ پروانه ایمنی از انجمن صنفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار