شهردار تبریز:

تبریز بیش از هر زمان دیگر نیازمند ایجاد و افزایش مراکز فرهنگی، رفاهی و تفریحی است

خبرگزاری پانا:شهردار تبریز با اشاره به اقدامات فرهنگی رفاهی و تفریحی شهرداری تبریز افزود: تبریز بیش از هر زمان دیگر نیازمند ایجاد و افزایش مراکز فرهنگی، رفاهی و تفریحی است و در این راستا شهرداری برنامه‌ریزی جامعی برای تحقق این امر انجام داده است.

کد مطلب: ۱۲۱۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در آئین بهره‌برداری از پارک ربع رشیدی و چندین پروژه عمرانی دیگر منطقه با اعلام این مطلب افزود: فرصت خدمت کم‌تر مجالی است که نصیب خادمین مردم در دستگاه‌های اجرایی و خدماتی می‌شود ما طی این هشت سال با حسن استفاده از این فرصت با کار و تلاش شبانه‌روزی و صادقانه، تمام سعی خود را برای تحقق خواسته‌ها و نیازهای شهر و شهروندان و رفع مشکلات تبریز به کار گرفتیم و به جرأت اعلام می‌کنیم که در راه خدمت روسفیدیم.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با مثبت ارزیابی کردن اقدامات و عملکردهای مدیریت شهری تبریز طی این سال‌ها، این سطح از موفقیت‌ها را نتیجه اعتماد و اعتقاد شورای سوم تبریز به مدیران شهرداری و کمک به ثبات مدیریت در مجموعه شهرداری دانست و از حمایت‌های اعضای شورای سوم قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات فرهنگی رفاهی و تفریحی شهرداری تبریز افزود: تبریز بیش از هر زمان دیگر نیازمند ایجاد و افزایش مراکز فرهنگی، رفاهی و تفریحی است و در این راستا شهرداری برنامه‌ریزی جامعی برای تحقق این امر انجام داده است.

شهردار تبریز در عین حال با تأکید بر اینکه این سطح از موفقیت‌ها و موفقیت‌های دیگر مدیریت شهری تبریز غیرقابل کتمان و انکارناپذیر است، خاطرنشان کرد: علی‌رغم مشهود و قابل بررسی بودن خدمات و اقدامات ماندگار شهرداری طی سال‌های اخیر و روشن بودن مظاهر توسعه و پیشرفت این شهر، هنوز عده‌ای با کج‌اندیشی و کج‌سلیقگی به دنبال نادیده گرفتن و زیرسئوال بردن این اقدامات هستند و سعی دارند شیرینی پیشرفت و توسعه پایدار تبریز را به انحای مختلف در کام مردم تلخ کنند در حالی که مردم بهترین قاضی هستند و میزان رضایتمندی آنان از عملکرد شهرداری موید موفقیت این مجموعه در ارایه خدمات به آنان است.

نوین گفت: در این دوره مدیریت شهری کارهای ماندگاری در راستای توسعه و عمران شهری از سوی شورا و شهرداری تبریز انجام گرفته و تبریز به سطح قابل توجهی از توسعه دست یافته است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار