مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران:

دانش‌آموزان با شناخت استعدادهای خود با کسب علم و دانایی پایه‌ پیشرفت کشور را مستحکم کرده‌اند

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران درخشش و کسب مدال المپیاد زیست شناسی جهانی توسط دانش آموزان شهر تهران را تبریک و تهنیت گفت.

کد مطلب: ۱۴۸۹۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با شناخت استعدادهای خود با کسب علم و دانایی پایه‌ پیشرفت کشور را مستحکم کرده‌اند

متن پیام علیرضا کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

همانگونه که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در منویات خود تاکید نموده اند: «پیشرفت علمی، پایه و لازمه‌ی قطعی پیشرفت همه‌جانبه و اقتدار یک ملت است» و در این راستا دانش آموزان عزیز و آینده سازان ایران اسلامی با شناخت از استعدادهای خود با کسب علم و دانایی پایه‌ی پیشرفت همه ‌جانبه‌‌ی کشور را فراهم می آورند و از ارکان اصلی و اساسی تحقق تمدن نوین اسلامی خواهند بود.

توسعه و بالندگی علمی، پژوهشی و اجتماعی، عزت و اقتدار ایران اسلامی با همت، جدیت، بهره گیری از اندیشه های والا و در سایه دین مبین و انسان ساز اسلام، توسط فرزندان خوب و شایسته این مرز و بوم رقم می خورد.

آموزش و پرورش شهر تهران مفتخر است به کسب مدال طلا از المپیاد زیست شناسی ایران در جهان که همچون مدالی زرین در میان افتخارات و دستاوردها نظام تعلیم و تربیت پایتخت می درخشد.

اینجانب با تبریک کسب این افتخار به دانش آموزان شهر تهران که بی شک ناشی از عنایت الهی، لیاقت و تلاش بی شائبه معلمان گرامی، دانش آموزان و خانواده های محترمشان بوده است، از خداوند متعال استمرار موفقیت و تداوم کسب علم و معرفت را برای آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

 امید است فرزندان عزیز این مرز و بوم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) بیش از پیش برای میهن اسلامی و عزیزمان ایران افتخار آفرینی کنند.»

خبرنگار : محمد مهدی کاظمی عکاس : دریافتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار