مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ضرورت نظارت کافی بر مراکز رفاهی آموزش و پرورش با رویکرد تکریم فرهنگیان در جهت رفع نارسایی

تبریز(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی توسعه مراکز رفاهی در جهت تکریم شان فرهنگیان را یکی از رسالت ها دستگاه تعلیم و تربیت استان برشمرد و بر ضرورت نظارت بر این مراکز تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۶۰۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت نظارت کافی بر مراکز رفاهی آموزش و پرورش با رویکرد تکریم فرهنگیان در جهت رفع نارسایی

جعفر پاشایی در جلسه هیئت مدیره مراکز رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی که صبح امروز در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد، از تخصیص بودجه جهت تسویه بدهی های باشگاه فرهنگیان خبر داد و تاکید کرد: این باشگاه کاهش هزینه های جاری را در رویکرد خود لحاظ کند.

وی روش های درآمدزایی و حفظ مشتریان را با افزایش کیفیت خدمات به مدیران مراکز رفاهی توصیه کرد و متذکر شد: رضایتمندی عمومی مشتریان مخصوصا همکاران فرهنگی مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی رعایت قوانین را در همه ی قراردادها و مزایده ها خواستار شده و افزود: توسعه مراکز رفاهی در جهت تکریم شان فرهنگیان یکی از رسالت ها دستگاه تعلیم و تربیت استان است.

پاشایی با با بیان اینکه مدیران مراکز رفاهی باید برنامه های اساسی برای مرکز داشته باشند،گفت: توجه به نظافت و ایمنی،تکریم ارباب رجوع، برگزاری دوره آموزشی برای کارکنان را در اولویت قرار دهید.

وی خاطرنشان ساخت: هماهنگی و همسویی در هر حوزه ای رمز موفقیت بوده و در این میان از اقدامات جزیره ای پرهیز شود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان اذعان داشت: نظارت کافی بر ورود و خروج میهمانان به مراکز رفاهی در راستای جلوگیری از نارسایی صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار