«برای ایران، برای مدرسه»، وفاق ملی با حمایت نمایندگان از آموزش‌وپررش آغاز شد؛

هیچ نماینده‌ای با وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش مخالفت نکرد

تهران (پانا) - در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، هیچکدام از نمایندگان به‌عنوان مخالف وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سخن نگفتند.

کد مطلب: ۱۴۹۵۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
هیچ نماینده‌ای با وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش مخالفت نکرد

جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم از عصر امروز در جلسه صحن علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شده است. جلسه بررسی صلاحیت وزرا از گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش آغاز شد. در ابتدا احسان عظیمی‌راد سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه، 27 مرداد‌ماه) مجلس شورای اسلامی به قرائت متن گزارش این کمیسیون پیرامون برنامه‌ها و صلاحیت علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداخت و اعلام کرد: «با توجه به برگزاری جلسات متعدد و قول وزیر پیشنهادی در ارائه راهکارهای عملی و اجرایی برای حل این مشکلات و ایجاد تحول، کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری من حیث‌المجموع با پیشنهاد تصدی ایشان برای پست وزارت آموزش و پرورش، با اکثریت آراء موافقت نمود.»

در ادامه این جلسه، هیچکدام از نمایندگان به‌عنوان «مخالف» علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سخن نگفتند و در ادامه علیرضا کاظمی برنامه‌های خود برای ارتقای کمی و کیفی وزارت آموزش و پرورش را برا‌ی نمایندگان تشریح کرد.

برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش است که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مورد تایید تمام نمایندگان ملت بوده و هیچکدام از نمایندگان به‌عنوان مخالف وزیر پیشنهادی به ایراد سخن نپرداختند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار