پزشکیان: از ظریف به عنوان مشاور استفاده می‌کنیم

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری گفت: از وجود آقای ظریف به عنوان مشاور استفاده خواهیم کرد و از هرکسی که در این مملکت تلاش کرده و زحمت کشیده با هر نگاه و باوری بهره‌مند می‌شویم.

کد مطلب: ۱۴۹۵۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پزشکیان: از ظریف به عنوان مشاور استفاده می‌کنیم

مسعود پزشکیان در حاشیه حضور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با تاکید بر این‌که «بنای ما در انتخاب وزرای پیشنهادی، وحدت و انسجام ملی و دست‌برداشتن از اختلافات و چنددستگی‌ها بود»، اظهار کرد: برخورد ما براساس شایستگی است. اعلام کردیم کسانی که می‌توانند به ما کمک کنند هم از احزاب و هم از قومیت‌ها به ما لیست ارائه دهند و حدود بیش از ۱۰  هزار ساعت در ۲۰ تا ۲۵ کمیته بررسی انجام شد و در یک شورا جمع‌بندی شد و در نهایت افراد حاضر به مجلس معرفی شدند.

وی افزود: هیچکس نمی‌تواند بگوید این افراد از یک جناح، یک دسته یا یک قوم و گروه هستند. ما وظیفه داریم دست به دست هم دهیم و این روند در کل ساختار اداری کشور تعمیم پیدا کند.

رئیس‌جمهوری در پاسخ به سوالی درباره سطح همکاری جواد ظریف با دولت چهاردهم هم یادآور شد: از وجود آقای ظریف به عنوان مشاور استفاده خواهیم کرد. ما از هرکسی که در این مملکت تلاش کرده و زحمت کشیده با هر نگاه و باوری استفاده خواهیم کرد و منت کسانی را خواهیم کشید که دلشان برای این مملکت می‌سوزد و کارشناس و عالم هستند و می‌دانند و می‌توانند ما دست آنان را می‌بوسیم که بیایند و کمک کنند مملکت را از این وضعیت خارج کنیم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار