در مقایسه با چهار سال قبل

بودجه فدراسیون تنیس ١١ برابر افزایش یافت

تهران (پانا) - رییس فدراسیون تنیس گفت بودجه مصوب دولتی این نهاد نسبت به چهار سال گذشته(سال ١٣٩٩) بالغ بر ۱۱ برابر افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۴۹۵۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بودجه فدراسیون تنیس ١١ برابر افزایش یافت

عزیزی روز شنبه در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس به میزبانی اصفهان افزود: بودجه سال جاری ما بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال است در حالی که این رقم در سال ۹۹ حدود ۳۰ میلیارد ریال بود.

وی اضافه کرد: کوشیده‌ام سال به سال با جذب بیشتر بودجه و تخصیص آن، فعالیت‌های خود را افزایش دهیم.

رییس فدراسیون تنیس خاطرنشان کرد: درآمد کل سال گذشته ما از بخش خصوصی و حامیان مالی بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال اما هزینه‌هایمان بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال بود.

عزیزی افزود: با وجود افزایش هزینه‌ها، ۵۴ هفته انواع رویدادها را برگزار کردیم و تنیسورهای متعدد خارجی نیز برای شرکت در مسابقات به کشورمان آمدند.

وی گفت: سال گذشته همچنین یک هزار و ٩٧٩ مربی از سراسر کشور در دوره‌های مختلف آموزشی ما شرکت کردند که تمدید و صدور ۸۰۰ کارت را برای آنان رقم زد.

رییس فدراسیون با اشاره به اینکه برپایی ١۶ اردو و انتخابی تیم ملی در مدت ٩٢ روز در سال ١۴٠٢ رقم چشمگیری است، تصریح کرد: ۱۸ اعزام تیم ملی با حضور ۱۱۲ ورزشکاران نیز در سال گذشته در پرونده فعالیت‌های فدراسیون به ثبت رسید.

عزیزی افزود: رقابت‌های مطرح بین‌المللی تنیس «فیوچرز» ٢ هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد و ما برای میزبانی از آن رویداد آماده هستیم.

وی ادامه داد: برنامه ما توسعه هرچه بیشتر رشته تنیس است و این رشته را برخلاف تصور عمومی می‌توان با هزینه به مراتب کمتر در مقایسه با بسیاری از ورزش‌ها انجام داد.

رییس فدراسیون تنیس اضافه کرد: احداث و راه‌اندازی یک زمین این رشته(کورت) حدود چهار میلیارد ریال هزینه دارد در صورتی که ساخت برخی از اماکن ورزشی ده‌ها برابر هزینه می‌برد.

ندا مومن‌زاده رییس هیات تنیس اصفهان نیز در این جلسه گفت: این رشته در استان بسیار فعال است بطوری که در تمام رده‌های سنی تیم ملی نماینده داریم.

تصریح کرد: همه ساله رویدادهای گوناگونی به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و هدف ما گسترش هرچه بیشتر این رشته بویژه در بین بانوان و خانواده‌هاست.

 مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس با حضور مقامات وزارت ورزش و جوانان، رییسان فدراسیون تنیس و مسوولان استانی این رشته و بررسی عملکرد پارسال و تشریح تقویم سال جاری در اصفهان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار