ابلاغ برنامه عملیاتی «سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی حرفه ای منابع انسانی تربیت بدنی و سلامت»

تهران (پانا) - برنامه عملیاتی «سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی حرفه ای منابع انسانی تربیت بدنی و سلامت»، از سوی «معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش»، به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ  برنامه عملیاتی «سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی حرفه ای منابع انسانی تربیت بدنی و سلامت»

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در راستای ارتقای توانمندی و شایستگی های معلمان برای تحقق رسالت نظام تعلیم و تربیت کشور، از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، برنامه عملیاتی «سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی حرفه ای منابع انسانی تربیت بدنی و سلامت»، به ادارت کل استان ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش، برنامه توسعه شایستگی ها و سنجش و ارزیابی منابع انسانی تربیت بدنی و سلامت که در برگیرنده برنامه زیرنظام تربیت معلم و تأمین منابع انسانی است با هدف ایجاد ساز و کارهای لازم در خصوص شناخت ویژگی های دانش آموزان، تفکرخلاق و حل مسئله، اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری، ایجاد مهارت های لازم در جهت ارتباط مؤثر با دانش آموزان و اولیای آنها، آشنایی با اسناد و آیین نامه های حوزه تربیت بدنی و سلامت، ارتقاء کیفیت نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی و ارتقای شاخص های ملی و بین المللی طراحی، تدوین و در جهت اجرا به ادارت کل آموزش و پرورش استان ارسال شده است.

فایل برنامه «عملیاتی سنجش صلاحیت و توسعه شایستگی حرفه ای منابع انسانی تربیت بدنی و سلامت» را می توانید از اینجا دانلود کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار