نگاهی کوتاه به بازار مکاره نقل و انتقالات فوتبال ایران؛

سنگربان شیاطین سرخ به اردوگاه پرسپولیس نزدیک شد

تهران (پانا) - تیم‌های شناخته شده فوتبال ایران در فصل نقل و انتقالات لیگ بیست و چهارم با هم کورس گذاشتند و تاکنون باشگاه تراکتور با خریدهایی جنجالی تبدیل به یک تیم رویایی‌ شده است.

کد مطلب: ۱۴۸۹۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
سنگربان شیاطین سرخ به اردوگاه پرسپولیس نزدیک شد

سرخابی‌ها در فصل نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم با هم کورس گذاشتند و پیوستن بیرانوند و ترابی به تراکتور و حضور رامین رضاییان در استقلال، از بمب‌های نقل و انتقالاتی فوتبال کشور بود.

دعای عجیب ترنسفر مارکت؛ دروازه‌بان منچستریونایتد در رادار پرسپولیس

451728_166-1-792

سایت مطرح ترنسفرمارکت در عجیب‌ترین ادعای خود، احتمال پیوستن داوید دخیا به پرسپولیس را مطرح کرده است!

دروازه‌بان ۳۳ ساله و سابق تیم ملی اسپانیا و منچستریونایتد که به مدت یک‌سال است بدون تیم است به ادعای کارشناسان اصلاً در شرایط فنی خوبی قرار ندارد و بعد از جدایی از منچستریونایتد با افت فاحش قیمتی مواجه شده و از قیمت نزدیک به ۱۰۰ میلیون یورو به پنج میلیون یورو رسیده است.

با این تفاسیر اکنون تنها تیمی که به آن لینک شده است پرسپولیس است که البته احتمال پیوستن او به این تیم ایرانی trx ۷ درصد پیش‌بینی شده و نکته جالب‌تر از آن لینک شدن گیلرمو اوچوآ دروازه‌بان مطرح و ملی‌پوش مکزیکی در روز گذشته است و مشخص نیست بعد از رفتن علیرضا بیرانوند به تراکتور، آیا پرسپولیس و رضا درویش به دنبال جذب یک دروازه‌بان بزرگ هستند یا این مسائل صرفا یک بازی رسانه‌ای برای کاهش هجمه‌ها روی مدیران این باشگاه است.

 

451584_407-1-792

وحدت حنانوف، مدافع ملی‌پوش تاجیکستانی پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، با قراردادی به مدت ۲ فصل به سپاهان پیوست.

حنانوف سابقه بازی در تیم‌های برقچی، زسکا پامیر، استقلال تاجیکستان و پرسپولیس را داشته و در پست‌های دفاع وسط، هافبک دفاعی و دفاع راست، هافبک چپ و دفاع چپ بازی می‌کند.

این بازیکن همچنین سابقه بازی در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید تاجیکستان را داشته و با ۲۳ سال سن از سال ۲۰۱۷ به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده و در ۳۴ بازی برای تیم ملی بزرگسالان تاجیکستان به میدان رفته است.

12512643_929

باشگاه پرسپولیس، در تماس وکیل علیرضا جهانبخش و رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس به شکل رسمی پیشنهاد داد، تا کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران فصل آینده را در باشگاه بزرگ پرسپولیس توپ بزند.

وکیل جهانبخش نیز با تشکر و قدردانی از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ این بازیکن فعلاً برنامه‌ای برای حضور در ایران نداشته و همچنان قصد دارد در خارج از کشور به فوتبال خود ادامه دهد. باشگاه پرسپولیس، نیز برای کاپیتان کشورمان در ادامه مسیر فوتبالی‌اش آرزوی موفقیت کرد.

170391053

تیم فوتبال نساجی مازندران طی قراردادی بابک مرادی وینگر سابق استقلال و هوادار را به خدمت گرفت تا این بازیکن در فصل جدید شاگرد ساکت الهامی شود.

ایوب العملود که جزو بازیکنان مورد نظر خوان گاریدو برای پیوستن به ترکیب بازیکنان پرسپولیس بود، در روزهای گذشته با باشگاه به توافق رسید و طبق برنامه، امروز وارد تهران شد تا به تمرینات ملحق شود.

 

74566_366

حسن جعفرى که در فصل گذشته یکى از مهره‌های ثابت و مورد اعتماد محرم نویدکیا بود، سومین فصل حضور خودش را در رفسنجان سپری می‌کند.

مدافع راست باتجربه باشگاه مس به عنوان اولین بازیکن تمدیدی این باشگاه معرفی شده و در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۴ همچنان بازوبند کاپیتانی مس را بر بازو می‌بندد.

 

451597_574-1-792

حامد لک که یکی از سنگربانان با سابقه لیگ برتر فوتبال ایران به شمار می‌رود با وجود پیشنهادات متعدد در فصل نقل‌وانتقالات ترجیح داد، همچنان با محرم نویدکیا در مس همکاری کند و با تمدید قراردادش به مدت یک فصل دیگر نارنجی‌پوشان را در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور همراهی می‌کند.

Capture

سعید واسعی، نیم فصل گذشته به مس پیوسته بود یکی از مهره‌های تأثیرگذار محرم نویدکیا به شمار می‌رفت، با امضای قرارداد جدید به مدت یک فصل دیگر در این باشگاه ماندگار شد.

vmjb5vhn

علی هلیچی بازیکن استقلال خوزستان، قرارداد جدیدی به مدت یک سال با این باشگاه به امضاء رساند.

y4iyug1c

 گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای که در سال‌های گذشته در لیگ ایران به میدان رفت و پیراهن تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، گل‌گهر، پیکان، مس رفسنجان و فولاد را برتن کرد، حالا بار دیگر به تهران برگشته و به دنبال توافق با فولادی‌هاست.

p2qc4tms

باشگاه استقلال، چند روز قبل برای جذب علی کریمی به طور رسمی با باشگاه کایسری اسپور ترکیه نامه‌نگاری کرد، اما هنوز پاسخی از سوی این باشگاه دریافت نکرده است. اصلی‌ترین مشکلی که باعث شده مسئولان کایسری پاسخی به استقلال نداشته باشند، پنجره بسته نقل و انتقالاتی این باشگاه است.

k5gdn5bb

فریبرز گرامی در نیم فصل گذشته لیگ برتر از هوادار راهی ذوب‌آهن شد، یک فصل دیگر با سبزپوشان اصفهانی قرارداد دارد و به همین خاطر در تمرینات ذوب‌آهن حضور یافته است.

01614675-1100x700

پیمان بابایی و آرمان رمضانی بازیکنان استقلال، منتظر تصمیم نهایی جواد نکونام هستند ولی احتمال جدایی آنها زیاد است.

ydjmxsnu

محمدطاها طباطبایی، وینگر جوان فصول گذشته سایپا با عقد قراردادی ۳ ساله به خیبر پیوست.

171292643

افائل سیلوا مدافع برزیلی که در نیم فصل دوم لیگ بیست‌وسوم پس از جدایی موقت دوباره به استقلال پیوست و از امروز در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

00

دروازه‌بان و کاپیتان تیم فوتبال استقلال در جلسه‌ای با مدیران این باشگاه شرکت کرد، اما این نشست ارتباطی به اصلاح قرارداد وی نداشت، زیرا گلر آبی‌ها یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد.

171292631

تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در کمپ حجازی برگزار شد. جواد نکونام، سرمربی این تیم پیش از شروع تمرین با دستیاران خود جلسه‌ای را برگزار کرد.

آرش رضاوند، هافبک این تیم همچون دیروز در کمپ حجازی حاضر شد و همراه بازیکنان این تیم به تمرین پرداخت.

171292632

کوین یامگا لژیونر فرانسوی تیم فوتبال استقلال برای حضور در تمرینات این تیم فردا وارد تهران می‌شود؛ البته ادامه همراهی یامگا با استقلالی‌ها در حاله‌ای از ابهام قرار دارد.

xmpksa4a

عبدالرزاق حمدالله که چند وقتی است نامش در فضای مجازی پیرامون پرسپولیس شنیده می‌شود، راهی الشباب خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار