سنگ بزرگ لورکوزن برای انتقال سردار ایرانی به سویا

تهران (پانا) - انتقال سردار آزمون از باشگاه لورکوزن با انجام بند آزادسازی ۱۲ میلیون یورویی امکان‌پذیر است.

کد مطلب: ۱۴۸۹۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
سنگ بزرگ لورکوزن برای انتقال سردار ایرانی به سویا

با وجود انفجار بمب‌های متعدد در جریان نقل و انتقالات لیگ بیست و چهارم، آسمان این فضا با اخبار کذب و دروغ نیز غبار آلود است و تنها دامن زدن به حواشی پیرامون قراردادهای بازیکنان با باشگاه‌های لیگ برتری است.

یکی از این اخبار نادرست، پیوستن احتمالی سردار آزمون به تیم فوتبال تراکتور است که این خبر از ریشه کذب است، زیرا سردار آزمون هنوز به دنبال پا به توپ شدن در مستطیل سبز فوتبال اروپاست. 

سردار فوتبال ایران، با منظومه‌ای از پیشنهادت مواجه است که بخشی از امواج پیشنهادهات از سمت تیم‌های حوزه خلیج همیشه فارس است.

4973775

مهمترین پیشنهاد برای سردار آزمون از سوی باشگاه سویای اسپانیاست. حضور در لالیگا، تجربه‌ای بزرگ برای این یوز ایرانی خواهد بود. آزمون در باشگاه رُم عملکرد خوبی ارائه کرد.

آزمون برای پیوستن به جمع  بزرگان آندلس، با یک مشکل مواجه است، بند آزادسازی ۱۲ میلیون یورویی آزمون مانع بزرگی برای انتقال او به هر تیمی است.

باشگاه لورکوزن خطاب به باشگاه‌های متقاضی سردار آزمون اعلام کرده است، «هر تیمی که خواهان جذب آزمون است، باید این بند آزادسازی را بپردازد.»، ماندن سردار فوتبال ایران در این باشگاه، با وجود این سد بزرگ قوت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار