هنرستان هنرهای زیبا به زودی درایلام راه اندازی می شود

ایلام(پانا)_ استاندار ایلام روز گذشته در نشست شورای آموزش و پرورش ایلام گفت: هنرستان هنرهای زیبا با توجه به نیاز استان و در پی درخواست دانش آموزان در مرکز این استان راه اندازی خواهد شد.

کد مطلب: ۹۲۷۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان هنرهای زیبا به زودی درایلام راه اندازی می شود

قاسم سلیمانی دشتکی افزود: با پیگیری مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی و از طریق دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی، هنری وزارت ارشاد و موافت شورای آموزش و پرورش این هنرستان در این استان تاسیس و راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: همه دستگاه های اجرایی موظف به اجرای این بیانیه بوده و باید در راستای اجرایی شدن آن احساس مسئولیت داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست گفت: با توجه به اهمیت آموزش فنی و حرفه ای و کار دانش و نیز در راستای اجرای سند تحول بنیادین به عنوان قانون اساسی آموزش و پرورش همچنین هدایت دانش آموزان به سمت تحصیل در هنرستان ها، اجرای راهکارها با موضوع گسترش و تنوع بخشی در هنرستان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

اسفندیار رستم زاد افزود: همچنین در راستای ایجاد تنوع در فرصت های تربیتی و هدایت دانش آموزان به سوی رشته ها و مشاغل مورد نیاز حال و آینده با محور علاقمندی دانش آموزان به رشته های فن آورانه و وجود استعدادهای هنری در زمینه های مختلف با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی استان نخستین هنرستان هنرهای زیبا در شهرستان ایلام راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره ب وجود تنها یک اردوگاه تفریحی دانش آموزان آن هم در شهرستان ایوان ، ادامه داد: با توجه به اینکه استان ایلام مسیر عبور خیل عظیم زائران عتبات عالیات، کاروان های راهیان نور و مسافرانی از کشورهای دیگر گردیده است می توان با تجهیز و توسعه اردوگاه و برنامه ریزی جهت احداث اردوگاه های جدید در استان زمینه جذب حداکثری دانش آموزان سایر استان ها و حضور اسکان زائران و کاروان های راهیان نور در استان فراهم آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار