فرماندار خلخال:

پوشش تحصیلی مقطع ابتدایی در خلخال به 100 درصد رسید

اردبیل (پانا) - فرماندار خلخال گفت: پوشش تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی در این شهرستان به 100 درصد رسیده و با ترغیب والدین برای هدایت فرزندان خود به تحصیل ، در حال حاضر هیچ فردی از جمعیت سنی این مقطع از نعمت باسواد شدن محروم نشده است.

کد مطلب: ۷۰۹۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد

فریدون بابایی در آئین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس خلخال افزود: یادگیری علم و دانش حق هر فرد ایرانی بوده و بر اساس آمار مدیریت آموزش و پرورش خلخال ، شناسایی کودکان پا به سن گذاشته تحصیل و هدایت والدین برای ثبت نام فرزندان در مدارس ابتدایی پوشش تحصیلی در سال تحصیلی مطلوب تر شده است .
وی گفت: بر اساس قوانین والدینی که به هر عنوان از رفتن به مدرسه و یادگیری تحصیل فرزندان خود ممانعت کنند، از طریق آموزش و پرورش به عنوان مجرم به مقامات قضایی معرفی می شوند .
وی با تبریک دهه فجر اظهار کرد: ارتقای نرخ رشد باسوادی در خلخال از 30 درصد قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به 95 درصد فعلی از برکات انقلاب و نظام اسلامی در منطقه در کنار سایر خدمات است .
رئیس شورای آموزش و پرورش خلخال با قدردانی از معلمان و دانش آموزان در ارتقای سطح علمی منطقه گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی رشد علمی و دستیابی دانشمندان به تکنولوژی های روز در بسیاری از عرصه های علمی است که زیربنای این رشد در مدارس بنا شده است .
فرماندار خلخال همچنین گفت: بر اساس اعلام مدیریت منطقه آموزش و پرورش خلخال امسال ساختمان 59 مدرسه بازسازی و تعمیرات اساسی در آنها صورت گرفته و از این لحاظ منطقه خلخال رتبه برتر استان اردبیل را در بین مناطق آموزش و پرورش کسب کرده است .
گفتنی است:در این مراسم زنگ انقلاب اسلامی به یاد سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی به صدا درآمده و دانش آموزان با اجرای برنامه های مختلف ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند .
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد. مهرماه امسال بیش از 13 هزار دانش آموز در شهرستان خلخال راهی مدارس شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار