پیروانی:‌ قرارداد بازیکنانی که از پرسپولیس رفته‌اند فراتر از سقف قرارداد است

تهران (پانا) - مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برخی تیم‌ها سقف قرارداد را در فصل نقل و انتقالات رعایت نکردند، بر قراردادها با خروجی‌های پرسپولیس فراتر از سقف تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
پیروانی:‌ قرارداد بازیکنانی که از پرسپولیس رفته‌اند فراتر از سقف قرارداد است

افشین پیروانی پس از مراسم قرعه‌کشی لیگ بیست و چهارم گفت: فرقی نمی‌کند چه هفته‌ای در شهرآورد بازی کنیم. اگر قرار است قهرمان شویم باید در همه بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم.

مدیر تیم پرسپولیس در مورد قانون سقف بودجه و اینکه برخی تیم‌ها خریدهای خوبی انجام دادند و بازیکنان مدنظر سرخابی‌ها را گرفتند، تصریح کرد: سقف بودجه را یکسری رعایت نکردند و نباید شعار بدهیم. اول اینکه به هرکسی از پرسپولیس رفت و برای این تیم سال‌ها زحمت کشید، خسته نباشید می‌گویم ولی بازیکن، تیم پرسپولیس را رها نمی‌کند و به شهرستان برود. البته من خودم شیرازی و شهرستانی هستم. به کسی برنخورد ولی بازیکنی که تیم قهرمان و پرطرفدار پایتخت را رها کند و به شهر دیگری برود، فکر می‌کنم تنها دلیلش ارقامی است که می‌دهند.

پیروانی تصریح کرد: هرچند مدیرعامل گفت به همه بازیکنانی که رفتند سقف را پیشنهاد دادیم. من فکر می‌کنم فراتر از سقف بوده، روی این موضوع منطقی و بیشتر فکر کنیم.

وی در رابطه با اینکه برخلاف گذشته، امسال دخالتی در نقل و انتقالات پرسپولیس نداشت، اضافه کرد: امسال از من نخواستند و هیچ دخالتی نداشتم. قبلاً با نظر اوسمار بوده و الان با نظر گاریدو یارگیری می‌کنند.

مدیر تیم پرسپولیس در مورد حمایت اسپانسرها، افزود: اسپانسر ما تمام تلاش خودش را کرد. بعد از سال‌ها کلیه بدهی‌های بازیکنان پرداخت شد. نمی‌توانند مثل برخی تیم‌های صنعتی هرطور دلشان خواست خرج کنند. آرزویم این است که تیم پرسپولیس از نظر مالی بهتر حمایت شود چون برد ما در جامعه شور و نشاط ایجاد می‌کند.

مدیر تیم پرسپولیس در مورد جدایی برخی بازیکنان و اینکه آنها را دیگر در فضای مجازی دنبال نمی‌کند، گفت: هر بازیکنی در تیم است به خاطر شرایط شغلی و حرفه‌ای فالو دارم. با کسی که می‌رود هم در ارتباط هستم، ولی اگر همه را نگه دارم باید حدود ۳ هزار نفر را داشته باشم. اهل این کارها نیستم. هر که در تیم است را فالو دارم تا رصدشان کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار