در گفت‌وگو با پانا

معاون پشتیبانی آموزش‌وپرورش: معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز سرانه مدارس را هدفمند می‌کند

تهران (پانا) - معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش از هدفمندشدن سرانه مدارس با تائید مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس درباره معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۹۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد

علی الهیارترکمن در گفت‌وگو با پانا، درباره معافیت مدارس از پرداخت هزینه آب، برق و گاز در صورت رعایت الگوی مصرف اظهار کرد: آموزش و پرورش هر سال در همه مدارس مبلغ بسیاری را برای هزینه آب، برق و گاز در نظر می‌گیرد و تصویب این قانون کمک بزرگی به تأمین هزینه‌ها خواهد کرد.

وی ادامه داد: همه مدارس ما در استفاده از آب،‌ برق و گاز الگوی مصرف را رعایت می‌کنند و بر اساس تعرفه‌ای که برای آن‌ها مشخص شده است، مصرف می‌کنند.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه «نگران تصویب نشدن این مصوبه در صحن علنی مجلس یا تائید نشدن آن در شورای نگهبان به دلیل بار مالی هستیم» تصریح کرد: امیدواریم این مصوبه در نهایت تائید شود چرا که در کاهش هزینه مدارس بسیار کمک می‌کند.

الهیارترکمن عنوان کرد: اجرای این قانون بیش از پنج هزار میلیارد تومان صرفه‌جویی در هزینه‌های مدارس را به دنبال خواهد داشت و بر این اساس نیاز سرانه تعدیل می‌شود در واقع می‌توان هزینه سرانه مدارس را به سمت تأمین تجهیزات و هدفمندشدن مصرف آن هدایت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار