آیین تجلیل از قهرمانان تیراندازی آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد

طی مراسمی از قهرمانان رشته تیراندازی استان که در مسابقات کشوری تهران عناوین برتر را به خود اختصاص داده بودند تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۶۸۳۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی ،طی مراسمی که با حضور دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانانپورایراندوست معاون ورزشی و مومن رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان، افشین معاون اداره ورزش و جوانان ارومیه و قربانی سرپرست هیات تیراندازی استان

در باشگاه میداس ارومیه برگزار شد از قهرمانان تیراندازی استان که در مسابقات کشوری تهران موفق به کسب عناوین برتر شده بودند تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم از امیر حسین هدایت دارنده مقام دوم انفرادی تفنگ بادی و ساینا تیموری دارنده مقام سوم انفرادی تفنگ بادی به همراه اعضای تیم تپانچه بادی بانوان دارنده مقام اول تیمی کشور ( ثنا قلی بگلو، فرشته صمد پور و رقیه نعمت زاده) و اعضای تیم تفنگ بادی مردان دارنده مقام اول تیمی کشور ( امیر حسین هدایت؛ آتیلا محمد رضایی و آرشام مصریان) و فواد خلیل سرباز، کیا محمدزاده و آتیلا سلطانی که عنوان چهارم تیمی تپانچه بادی مردان را بدست آوردند با اهدای لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.
همچنین در این مراسم از میثم حیدری و زهرا فعالی سرپرستان تیم های مردان و بانوان و میلاد طالبی و سولماز نقی لو مربیان تیم های استان نیز تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار