برنامه های اجرایی درمدارس آموزش از راه دور فارس منطبق با اهداف سند است

رییس اداره مدارس ومراکز غیردولتی وتوسعه مشارکتهای مردمی آموزش وپرورش فارس گفت: اصل مدارس آموزش از راه دور ، رویکردی ارزشمند است چرا که بهترین مدل آموزشی برای بازماندگان از تحصیل است و برنامه های اجرایی دراین مدارس منطبق با اهداف سند تحول بنیادین است.

کد مطلب: ۶۸۰۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، رسول قانونی در جمع مؤسسان و مدیران مدارس آموزش ازراه دور استان فارس گفت:سمت و سوی آموزش و پرورش کشورهای توسعه یافته به سمت آموزش های نوین به ویژه استفاده از سیستم های الکترونیکی و مجازی است .
رییس اداره مدارس ومراکز غیردولتی وتوسعه مشارکتهای مردمی آموزش وپرورش فارس بیان کرد:آموزش از راه دور یکی از نیازهای مهم کشور در امر تعلیم و تربیت است زیرا یکی از مقوله های مهم برای پاسخگویی به نیازهای مردم است .
قانونی به فرصت هایی که در آموزش از راه دور ایجاد شده اشاره کرد وگفت:در وهله اول پوشش بازماندگان از تحصیل است و تلاشمان این است که باید به گونه ای باشیم که هیچ شهروندی از آموزش محروم نباشد
رییس اداره مدارس ومراکز غیردولتی وتوسعه مشارکتهای مردمی آموزش وپرورش فارس گفت: فرصت بعدی برنامه ریزی جهت کیفیت بخشی به همه مؤلفه های آموزشی و پرورشی مدارس آموزش از راه دور است و تقویت بخش نظارت بر امور اداری و آموزشی است.
قانونی گفت:هر برنامه ای که در اداره مشارکت ها تعریف کرده ایم تحت سیاست کیفیت بخشی است و در راستای کیفیت بخشی مدارس آموزش از راه دور ، شاهد توفیقات زیادی بوده ایم .
رییس اداره مدارس ومراکز غیردولتی وتوسعه مشارکتهای مردمی آموزش وپرورش فارس در پایان ابراز امید واری کرد مؤسسان مدارس آموزش از راه دور با تلاش بیشتر و به روز آوری فعالیت های متناسب با رویکرد های مجازی و نوین آموزش گامهای مؤثری در تحقق اهداف بردارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار