پیام ‌حجت‌اله الماسی به‌مناسبت برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه‌

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با صدور پیامی برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در بیست‌و‌چهارمین مسابقات ورزشی، دانش‌آموزان با نیازهای ویژه آرزوی موفقیت کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام ‌حجت‌اله الماسی به‌مناسبت برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه‌
متن پیام حجت‌اله الماسی به شرح زیر است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
 
با سلام و صلوات بر پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد (ص) و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری، به همه شما مربیان گرامی و دانش‌آموزان عزیز که از سراسر میهن اسلامی برای برگزاری بیست‌و‌چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه که زمینه نشاط و تعالی در مدارس کشورمان را فراهم می‌کند، خوش‌آمد و خیر مقدم می‌گویم.
 
مربیان گرامی، فرزندان عزیزم
 
تاثیر فعالیت‌های گروهی و رقابت‌های سالم و بانشاط ورزشی و تربیتی  بر رشد و تعالی دانش‎‌‌آموزان برای دست‌یابی به مراتبی از سبک زندگی آمیخته به ارزش‌های اسلامی می‌‎تواند آنان را برای ورود به زندگی سرشار از طراوت و شادابی به ویژه مسئولیت‌پذیری اجتماعی آماده نماید.
 
اینک جامعه تعلیم وتربیت اعم از دانش‌آموز، معلم و مربی در گستره نظام تعلیم و تربیت اسلامی نیازمند آن است که با نگاهی جامع به مسائل تربیتی و جسمانی آنان، در فضایی تعاملی، اعتمادآمیز، مبتنی بر اندیشه‎‌ورزی و با مشارکت حداکثری تمامی ارکان تربیت، زمینه‌های تعالی روحی و جسمی آنان را فراهم نماید.   
 
سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در تلاش است با نگاه ویژه و مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و با به‌کار گرفتن همه امکانات در دسترس با ایجاد فضاهای پُرنشاط و پویا و برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات قهرمانی دامنه این حرکت فرهنگی را در زندگی روزمره دانش‌آموزان با نیازهای ویژه توسعه دهد تا آنان در آینده به‌عنوان شهروندانی هوشمند، قدرتمند، بانشاط، سالم، متفکر، کارآمد و مؤثر به پیشرفت کشور و پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی خدمت کنند.
 
اکنون از شما مربیان و دانش آموزان گرامی انتظار دارم که چنین فرصتی را مغتنم شمرده و تلاش نمایید با مشارکت گسترده، موثر و با نشاط در این مسابقات، ضمن کوشش برای کسب افتخارات و تجربه‌های ارزنده از این مسابقات، در جهت تحقق و توسعه حرکت‌های تحول آفرین که وزارت آموزش و پرورش در مدارس آغاز نموده است حضور موثر داشته باشید و کمک نمایید.
 
امیدوارم شما دانش آموزان ورزشکار و فرهنگ دوست با الگو قرار دادن شهدا به‌ عنوان اسطوره و قهرمان‌های بزرگ سرزمین سرافراز ایران اسلامی و با پیروی از منویات ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر توجه جدی به تحصیل، تهذیب و ورزش عمل نموده و با گام‌هایی استوار در مسیر توسعه همه‌جانبه کشور حرکت کنید.
 
اینجانب آرزوی سعادت، تندرستی و بهروزی برای شما دانش‌آموزان عزیز شرکت‌ کننده در بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور را دارم و در همین راستا از تلاش و فداکاری‌های همه معلمین، مربیان و مدیران مدارس آموزش و پرورش استثنایی به ویژه میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان‌های فارس، اصفهان، خراسان رضوی و تمامی عوامل اجرایی و فنی و همه همکاران ارجمندم که دلسوزانه برای برگزاری این دوره از مسابقات تلاش کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم و توفیق همگان را در ارتقاء سلامت جسمی و روحی و ایجاد فضاهای سالم ورزشی برای دانش آموزان عزیز از خداوند متعال خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار