مسئول دفترفرهنگ ومطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری آذربایجانشرقی خبرداد

آغاز فاز اول پروژه بانوان انتظار

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری آذربایجان شرقی از آغاز فاز اول پروژه بانوان انتظار خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۰۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، داود خدایی با اعلام این خبر گفت: پروژه فوق در موضوع مصاحبه با همسران آزادگان می باشد و قرار است در سال جاری با 5 تن از همسران آزادگان مصاحبه و پیاده سازی شود.

وی ادامه داد: در این راستا با همسر آزاده شاهرخ آسیم در سارب مصاحبه شده است.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری آذربایجان شرقی تصریح کرد: آسیم 10 سال در اردوگاه های مختلف رژیم بعثی عراق در اسارت بود و 15 روز قبل از انجام مصاحبه دار فانی را وادع گفت.

وی ادامه داد: زنان بودند که در موقع اعزام نیروها به جبهه به دعا و نیایش پرداخته و هنگام بازگشت رزمندگان نیز به استقبال آنها شتافته و از کشته شدگان تجلیل کرده و کانون خانواده را در خلال غیبت شوهرانشان گرم و با محبت نگه داشته‌اند.

خدایی اضافه کرد: زنان و به خصوص مادران، همسران، خواهران و دختران شهدا، جانبازان و اسرا، نقش به سزایی در ترویج ارزش‏ها و فرهنگ روزهای آتش و خون دارند.
وی با تاکید بر اینکه انتشار نامه‏های خانواده رزمندگان در آن روزها، سخنرانی‏ها، مراسم یادبود و... همگی در بزرگداشت یاد آن روزها اثرگذار می‏باشند، گفت: پروژه بانوان انتظار نیز در همین راستا آغاز شده و هدفش ارج نهادن به رشادتهای بانوان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی می باشد.

گفتنی است، پروژه بانوان انتظار توسط دفتر فرهنگ و مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری استان و با مشارکت موسسه پیام آزادگان استان انجام می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار