مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

استقبال دانش‌آموزان اردبیلی از رشته‌های فنی بالاتر ازمیانگین کشوری است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: گرایش دانش‌آموزان اردبیلی به رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش بالاتر از میانگین کشوری است .

کد مطلب: ۶۷۶۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،احمد ناصری در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: تربیت معنوی و مذهبی دانش‌آموزان در رشد و بالندگی آنان تأثیر شگرفی خواهد داشت و باید به مقوله تربیت اجتماعی و معنوی در مدارس استان توجه ویژه‌ای انجام شود .

وی افزود: طبق آخرین تصمیم‌گیری‌ انجام پذیرفته، درآمدهای متمرکز اردوگاه‌های دانش‌آموزی برای تجهیز و برطرف سازی هر چه بهتر کمبودها به خود اردوگاه‌ها اختصاص داده می‌شود تا زمینه فعالیت هر چه بهتر این مراکز فرهنگی و تفریحی فراهم شود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تأکید بر توجه ویژه به احیای اردوگاه‌های دانش‌آموزی در مسیر توجه به مسائل تربیتی و فرهنگی دانش‌آموزان، ادامه داد: حضور اداره‌کل نوسازی مدارس در برطرف سازی کمبودهای نمازخانه مدارس استان قابل تقدیر است .

ناصری توضیح داد: گرایش دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش بالاتر از میانگین کشوری بوده و برای افزایش تمایل جوانان برای ادامه تحصیل در این رشته‌ها برنامه‌های مدونی توسط اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل تدوین شده است .

وی یادآور شد: برقراری ارتباط مستمر و مناسب مدیران مدارس با انجمن اولیا و مربیان برای برطرف سازی نیازهای دانش آموزان و کمبودهای مدارس راهگشا خواهد بود و از تمامی راه‌های ممکن برای افزایش جلب مشارکت اولیا و مدارس باید استفاده کرد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: تربیت معنوی جوانان یک اصل بسیار مهم در تعالی روحیه اخلاقی و اسلامی در جامعه است و همکاران فرهنگی علاوه بر توجه به مسائل آموزشی، بر یادگیری مسائل فرهنگی نیز تأکید ویژه‌ای داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار