مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل:

زیرساخت توسعه و آموزش در جوامع امنیت است

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل زیرساخت توسعه و آموزش در جامعه را امنیت عنوان کرد.

کد مطلب: ۶۷۲۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری در مراسم «پیام مهر» در آموزشگاه دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) اردبیل تصریح کرد: بدون برخورداری از امنیت نمی‌توان به توسعه مطلوب دست یافت .

وی افزود: برای اینکه شرایط لازم جهت آموزش ایجاد شود ما نیازمند امنیت هستیم و بدون امنیت حتی برنامه‌های آموزشی و تربیتی نیز به فرجام مطلوب نمی‌رسد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با تأکید به اینکه امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران از امنیت کافی برخوردار هستیم، ادامه داد: به همین دلیل برنامه‌های آموزشی بدون مشکل اجرا می‌شود.

ناصری بخشی از امنیت ایجاد شده را مرهون نیروهای انتظامی و نظامی دانست و افزود: ما امروز شاهد حضور نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌های جامعه و امنیت آفرینی از سوی تلاشگران انتظامی هستیم.

وی بخشی از فعالیت‌های مؤثر نیروی انتظامی را ورود به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: به عنوان مثال تربیت پلیس یاران از بین جامعه دانش‌آموزی یکی از برنامه‌های موفق فرهنگی است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان به ضرورت تداوم برنامه‌های فرهنگ‌ساز تأکید کرد و افزود: به مانند آموزش‌وپرورش که با بیش از نیمی از ۵۰ درصد جمعیت جامعه در ارتباط است، نیروی انتظامی نیز با اقشار مختلف جامعه مرتبط است.

ناصری همکاری مشترک نیروی انتظامی و آموزش‌وپرورش را در برنامه‌های فرهنگ‌ساز امری مبارک توصیف کرده و به ضرورت تداوم آن تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار