مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

با استفاده از تکنولوژی‌های جدید زمینه خلاقیت دانش‌آموزان رافراهم آوریم

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اگر عمق یادگیری در بین دانش‌آموزان اتفاق بیفتد قطعا دانش‌آموز از حضور در مدرسه لذت برده و قطعا با استفاده از تکنولوژی‌های جدید زمینه نوآوری و خلاقیت دانش‌آموزان را بیش از هر زمان دیگر فراهم آوریم.

کد مطلب: ۶۵۹۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،احمد ناصری در همایش هوشمندسازی مدارس استان اردبیل در کانون عصمت اردبیل اظهار کرد: امروزه با آشنایی بیشتر و بهتر با روش‌ها و تکنولوژی‌های مدرن آموزشی و پرورشی سعی بر این است تا هدف گذاری‌های کمی و کیفی در رسیدن به اهداف و برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد .

وی گفت: در سال تحصیلی گذشته آموزش و پرورش استان شرایط و وضعیت درخشانی را در همه حوزه‌ها اعم از آموزشی، پرورشی، ورزشی و رفاهی و ... به دست آورد که این موفقیت‌ها و توفیقات را مرهون همراهی مسؤولان استان هستیم .

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: با روی کار آمدن دولت دوازدهم و آغاز به کار این دولت و رای بالایی که نمایندگان مجلس به وزیر آموزش و پرورش دادند همه نشان از یک حرکت روبه‌جلو و تحولی در مجموعه آموزش و پرورش است که قطعا به ارتقای جایگاه کمی و کیفی این مجموعه کمک خواهد کرد .

ناصری رای بالا به وزیر آموزش را پشتوانه خوبی در حمایت و همراهی مجموعه تعلیم و تربیت کشور در سازندگی شایسته عنوان کرد و گفت: نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان استان اردبیل یکدست به وزیر آموزش و پرورش رای دادند و این مجموعه مسئولیت سنگینی را در کنار اجرای برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌های متعالی در آن حوزه دارند .

وی از آماده‌سازی شایسته برای آغاز یک سال تحصیلی کم حاشیه و آرام خبر داد و گفت: مقدمات کار اعم از آماده‌سازی فضای آموزشی، پرورشی، تعمیرات و بهسازی، توزیع کتاب‌های درسی، سرویس مدارس، لباس فرم دانش‌آموزان، سازماندهی نیروی انسانی، ثبت نام دانش‌آموزان و دیگر کارها آغاز شده تا در قالب پروژه مهر شاهد یک آغاز شایسته تحصیلی در روزهای آینده باشیم .

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: با توجه به اینکه ما در پروژه مهر سال تحصیلی گذشته از 100 امتیاز لازم 99.76 امتیاز کسب کردیم و در جایگاه عالی قرار گرفتیم امسال نیز در قالب پروژه مهر تلاش می‌کنیم تا این جایگاه را ارتقا دهیم .

ناصری به حرکت خوب آغاز شده در استان در بحث هوشمندسازی مدارس و استفاده از تکنولوژی‌های مدرن در بحث آموزشی و پرورشی اشاره کرد و گفت: به صراحت باید گفت که رابطه توسعه علمی کشور با توسعه آموزش و پرورش بسیار نزدیک است به طوری که 78 درصد توسعه علمی کشور در سایه توجه به حوزه آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد .

وی عنوان کرد: رابطه توسعه آموزش و پرورش با توسعه فرهنگی 65 درصد و این رابطه در توسعه سیاسی نیز 55 درصد است که نمود از وابستگی‌ها و پیوستگی‌های توسعه کشور در همه حوزه‌ها به مجموعه آموزش و پرورش دارد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان استفاده از رسانه‌ها و ابزارهای نوین انتقال دانش و اطلاعات را در قالب تکنولوژی‌های آموزشی با جذابیت‌های خاص در این حوزه ضروری اعلام کرد و گفت: اگر می‌خواهیم یادگیری و

ناصری تصریح کرد: اگر عمق یادگیری در بین دانش‌آموزان اتفاق بیفتد قطعا دانش‌آموز از حضور در مدرسه لذت برده و قطعا با استفاده از تکنولوژی‌های جدید زمینه نوآوری و خلاقیت دانش‌آموزان را بیش از هر زمان دیگر فراهم آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار