پاشایی:

تنوع در برنامه های آموزش و پرورش بالاترین بازده را به دنبال داشته است

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: برنامه های متعدد درون آموزش و پرورش جایی بالاترین برد را دارد که تنوع دارد و لازمه کار تعلیم، تربیتی و فرهنگی پرداختن به کار مشترک ایجابی و اقناعی است.

کد مطلب: ۶۳۰۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره ی شهیدان مخصوصا شهدای 15 خرداد 1342، گفت: فنداسیون نظام جمهوری برگرفته از فرمایشات امام راحل است و در این روز زمینه های استقرار نظام جمهوری شکل گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان از بابت اقدامات بسیار خوب و ارزنده در حوزه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان قدردانی کرده و گفت: همراهی با برنامه های فرهنگی استان و اقدامات موثر برای ارتقا آموزش و پرورش بسیار ارزنده بود.

وی گفت: اجرای برنامه های مشترک آموزش و پرورش و سپاه بسیار تنگاتنگ بوده البته با هماهنگی معاونت پرورشی و هماهنگی بین این دو نهاد بسیار مهم است و جایی نارسایی به وجود می آید که هماهنگی نباشد.

پاشایی خاطرنشان شد: روسا و مدیران سراسر استان تاکید شده همراهی با برنامه های سپاه را اولویت کاری قرار دهند و رویکرد انگیزه و علاقه دانش اموزان بیشتر مدنظر باشد چرا که انگیزه دانش آموزان برنامه ریزی ما را ر قم می زند و برنامه های تکراری بازده خیلی کمی دارد .

این مقام مسئول تاکید داشت: برنامه های متعدد درون آموزش و پرورش جایی بالاترین برد را دارد که تنوع دارد و لازمه کار تعلیم و تربیتی و فرهنگی پرداختن به کار مشترک ایجابی و اقناعی است.

وی به آینده نگری تاکید داشت و گفت: آینده سازان واقعی نظام این دانش آموزان است و برای رسیدن به آرمان های شهدا نیاز به بیشتر هزینه کردن در این حوزه است و مقام معظم رهبری در سخنان خود بر سرمایه گذاری دراز مدت در این حوزه همیشه تاکید دارند.

پاشایی یکی از استرس زا ترین برنامه های مشترک را راهیان نور عنوان کرد و افزود: علارغم تمام تنگناهای مالی بدون هیچ اعتبار دولتی در حد مقدورات حمایت خواهیم کرد.

وی در خصوص طرح هجرت گفت: از کارهای فله ای دوری شود و برای این کار دقیق متولی و برنامه های به صورت سند ارائه شده و نارسایی ها قبل اجرا اصلاح شود و در پیگیری این روند تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خواستار استفاده از ظرفیت بسیج برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار