دیدار مدیر آموزش و پرورش با فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه دلیجان

مدیر آموزش و پرورش دلیجان به مناسبت روز پاسدار و جانباز با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دلیجان دیدار کرد.

کد مطلب: ۶۱۸۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، حجت اله فدایی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز برای تمامی کارکنان این نهاد مقدس آرزوی موفقیت و سلامتی نمود و گفت: انشااله بتوانیم با همکاری و همفکری یکدیگر گام های موثری برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی برداریم.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دلیجان نیز با تقدیر و تشکر از حضور مدیر و کارکنان آموزش و پرورش از تعامل بسیار خوب مدیر آموزش و پرورش و همکارانشان با سپاه پاسداران تشکر نمود.
محمد رضا عسگری افزود: مجموعه فرهنگی شهرستان بخصوص آموزش و پرورش حضورشان در همه عرصه ها بسیار موثر بوده است.
وی ادامه داد: ما انجام کار فرهنگی را هدف اصلی خودمان میدانیم و در این راستا با تعامل خوب و ارتباط تنگاتنگ این دو نهاد برای پیشرفت و تقویت بعد دینی و ایمانی نسل جوان و نوجوان تلاش خواهیم کرد.

ast-font-family:"Times New Roman"; color:indigo'> در این مسابقات دانش آموزان برتر آموزشگاه های متوسطه دوم در قالب گروه های دو نفره با توجه به آزمایش های تعیین شده و به قید قرعه یک آزمایش را در آزمایشگاه انجام داده و فرآیند اجرا توسط داوران نظارت و ارزیابی شد.

دلاوری بیان کرد: در این مرحله از مسابقات 14 گروه برتر از مدارس به رقابت پرداختند و گروه برتر شهرستان به مسابقات استانی راه پیدا می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار