پوشش امدادی 94 حادثه توسط جمعیت هلال احمر مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: این جمعیت از آغاز اجرای طرح‌های نوروزی ۹۴ حادثه جاده‌ای و کوهستانی را تحت پوشش امدادی قرار داده است.

کد مطلب: ۶۰۸۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، مجتبی اکبری صبح امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران، با اشاره به پوشش امدادی 94 حادثه از آغاز طرح‌های نوروزی این جمعیت اظهار داشت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مستقر در پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات نیز موفق شدند خدمات لازم را به 39 حادثه جاده ای، یک حادثه کوهستان و54 فقره نیازامدادی مراجعین به پایگاه‌های مورد نظر ارائه کنند.

وی افزود: انتقال ۳۷ نفر به مراکز درمانی و ارائه خدمات درمان سرپایی به ۲۹۲ نفر از جمله این اقدامات بوده است.

اکبری گفت: در این عملیات‌ها ۴۳۳ نفراز امدادگران و نجاتگران در قالب ۱۱۷ تیم مجهز امدادی با بکارگیری و ۵۸ دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.

وی بیان کرد :از زمان اجرای طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر استان بیش از ۷۰ هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های مزبورخدمات لازم را دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: شش هزار و ۶۶۵ نفر با مراجعه به ایستگاه‌های ایمنی و راهنمایی مسافران، دو هزارو ۱۰۴ نفر با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت، هزارو ۸۰۵ نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، دوهزار و ۲۴ نفر با مراجعه به فضای دوستدارکودک، هزارو ۷۷۰نفر از خدمات طرح سحاب و ۱۴ نفر نیز با مراجعه به ایستگاه‌های طرح داوطلب یار خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: تاکنون بیش از ۴۵ هزاربسته فرهنگی، بروشور های امدادی و اطلاع رسانی و نقشه راه‌ها و اماکن تفریحی و تاریخی بین مسافرین نوروزی توزیع شد.

اکبری گفت: بیش از ۶۳۱ نفر عضو جوان جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات مزبور در پست‌های ایمنی و سلامت مشارکت داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار