آماده سازی 300 مدرسه با 2800 کلاس در قم ویژه اسکان زائران در نوروز 96

300 مدرسه با ظرفیت 2800 کلاس ویژه اسکان نوروزی فرهنگیان از سراسر کشور در نوروز 96 آماده سازی شد.

کد مطلب: ۶۰۳۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، به گفته حسن عبدالهی مهر رئیس اداره تعاون اداره کل آموزش و پرورش استان قم، این اداره کل با تشکیل هشت کمیته تخصصی از جمله کمیته های حفاظت و تامین امنیت، روابط عمومی و اطلاع سرانی، ارزیابی و نظارت، بهداشت و سلامت و امور فرهنگی و تبلیغات نهایت تلاش خود را در راستای ارائه بهینه خدمات اقامتی و رفاهی به زائران و مهمانان انجام می دهد.

بر اساس این گزارش، مدارس اسکان شامل 2 هزار و 800 کلاس در سه گروه ویژه، الف و ب قرار دارد که 80 کلاس در گروه ویژه، 600 کلاس در گروه الف و 2 هزار و 120 کلاس نیز در گروه ب قرار دارد.

گروه ویژه شامل مدارسی است که اتاق های آن مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی و پتو است و حمام و آشپزخانه نیز مشترک است.

اردوگاه فرهنگی تربیتی 15 خرداد، پردیس دانشگاه فرهنگیان طالقانی و پردیس دانشگاه فرهنگیان حضرت معصومه(س) نیز در گروه ویژه قرار دارد.

گروه دوم مدارسی است که اتاق های آن مجهز به فرش، پتو، وسایل خنک کننده و گرمازا و یخچال است و تلویزیون، حمام و آشپزخانه آن مشترک است و گروه سوم نیز به مدارسی اطلاق می شود که اتاق های آن مجهز به فرش، پتو، وسایل گرم کننده و خنک کننده بوده و دارای یخچال، تلویزیون، حمام و آشپزخانه مشترک می باشد.

هفت پایگاه در نواحی چهار گانه آموزش و پرورش قم برای ثبت نام حضوری اسکان فرهنگیان در تعطیلات نوروز پیش بینی شده و امسال اسکان مدارس از 26 اسفندماه آغاز می شود و تا پایان 13 فروردین 96 ادامه دارد.

ثبت نام اینترنتی اسکان فرهنگیان نیز از پنج اسنفدماه جاری آغاز شده است و تا 25 اسفندماه ادامه دارد که پذیرش در 40 مدرسه به صورت اینترنتی انجام می شود.

در نوروز امسال 400 تن از عوامل اجرایی و خدماتی به زائران و فرهنگیان اسکان یافته در مدارس خدمات ارائه می دهند و آموزش های لازم را در حوزه های ایمنی، بهداشت و سلامت دریافت کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار