آیین نکوداشت استاد ˝خسرو سینایی˝ در اصفهان برگزار می شود

آیین نکوداشت استاد ˝خسرو سینایی˝ در قالب اجرای سومین برنامه کارنامه از 23 تا 25 شهریورماه در نگارستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

کد مطلب: ۵۳۵۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،مصطفی حیدری رییس دفتر تخصصی سینما با بیان این مطلب گفت: آیین نکوداشت استاد خسرو سینائی در قالب برگزاری سومین برنامه کارنامه از سوی دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنکی تفریحی شهرداری اصفهان و خانه مستند اصفهان و با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مؤسسه تنظیم نشر آثار امام خمینی استان اصفهان برنامه ریزی شده است.
وی اظهار داشت: آثار مستند استاد خسرو سینائی شامل گواهان تاریخ، حسین یاوری، سردی آهن، عبور از نمیدانم و در کوچه های عشق در اولین روز برنامه روز سه شنبه 23 شهریورماه اکران می شود.
وی افزود: حاج مصورالملکی، میان سایه و نور، گیزلا، کوچه پاییز، مرثیه گمشده و شرح حال از دیگر مستنداتی هستند که روز چهارشنبه و پنجشنبه 24 و 25 شهریورماه به نمایش در می آید.
وی تصریح کرد: آئین نکوداشت "خسرو سینایی" نیز همراه با مرور آثار ورک شاپ این استاد ارجمند سینمای کشور از 23 تا 25 شهریورماه در محل سالن نمایش نگارستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.
رییس دفتر تخصصی سینما ادامه داد: ورود برای عموم شهروندان در این برنامه آزاد و رایگان بوده که می توانند در روزهای تعیین شده به محل نگارستان امام خمینی(ره) واقع در فلکه فیض مراجعه کنند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار