فرمانده سپاه عاشورا:

بسیج هنرمندان با تمام قوا از عکاسان حمایت می‌کند

تبریز (پانا) - فرمانده سپاه عاشورا گفت برای رفع معضل بیمه عکاسان، بستری مناسب در بسیج هنرمندان با حداقل‌ترین هزینه‌ها و با حداکثر حمایت‌ها فراهم شده است.

کد مطلب: ۱۴۹۵۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بسیج هنرمندان با تمام قوا از عکاسان حمایت می‌کند

سردار اصغر عباسقلی‌زاده در نشست خبری که به مناسبت روز عکاس با حضور عکاسان استان برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه در عصر حاضر، فضای مجازی همه را تسخیر کرده و آلبوم عکس را از خانه‌ها حذف کرده است و به دنبال آن آسیبی جدی نیز متوجه هنر عکاسی است.

وی با تاکید بر اینکه باید هنر عکاسی را جامعه  ماندگار سازیم، گفت: هنر عکاسی نیز از ظلمی که فضای مجازی به تاریخ بشریت وارد کرده، بی نصیب نمانده است.

سردار عباسقلی زاده در خصوص آثار عکاسی مربوط به کنگره ۱۰ هزار شهید استان گفت: هر هنرمند و عکاسی که بتواند گالری برای موضوع دفاع مقدس تنظیم کند به چاپ و انتشار کتب آن کمک خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: در بحث اشتغال و آموزش عکاسان نیز، می‌توانیم تسهیلاتی در اختیار عکاسان قرار دهیم تا با وام‌های کم بهره و قرض الحسنه، حمایت شایانی از این قشر زحمتکش جامعه صورت بگیرد.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه فضای مجازی شمشیری دو لبه است، تصریح کرد: در عصری که فضای مجازی و خیالی جای واقعیت را گرفته است،  عکاسان با ترفند و ابتکار عمل می‌توانند جوانان را به عکاسی واقعی جذب کنند و چشم بینایی برای انعکاس واقعیت‌ها باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید مردم را به استفاده از آلبوم‌های ماندگار عکس ترویج کنیم، گفت: از طریق فضای مجازی به مردم آسیبی جدی وارد شده است، فضای مجازی به دلیل کوتاهی برخی مسئولان کشور و سواستفاده دشمنان خارجی، تفکر و بینش مردم را تحت تاثیر قرار داده، افکار مردم و سبک زندگی و بینش مردم را تغییر می دهد و جامعه و مردم را نسبت به یکدیگر بی تفاوت و بیگانه کرده است.

در این نشست خبری از پوستر ششمین دوسالانه­‌ی سراسری عکس بسیج نور با عنوان خانواده­‌ی عزتمند اقوام ایرانی با مضامینی چون حجاب و لباس اقوام ایرانی، معماری محل سکونت خانواده های اصیل ایرانی، تاثیرات نقش خانواده در مناسبات اجتماعی ملی و بین المللی، خانواده‌ من در یک قاب، خانواده­ در فعالیت های اجتماعی، نخبگان علمی، شهدا و خانواده شهدای شاخص و هرفرد و شخصیتی که در حوزه های مختلف باعث سربلندی و سرافرازی و غرور ملی و تاریخ ساز شده اند، رونمایی شد.

 

خبرنگار : دانش‌آموز: امیرمهدی سلطانی عکاس : اسما قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار