مدیر کل شیلات استان سیستان و بلوچستان :

آموزش نقش مهمی در پیشرفت ، توسعه و رونق اقتصادی شیلات ایفا می کند

در نشستی که مدیر آموزش و پرورش شهرستان چابهار و هیئت همراه با مدیرکل شیلات استان سیستان و بلوچستان داشتند بر نقش کلیدی آموزش در پیشرفت، توسعه و رونق اقتصادی شیلات در منطقه تأکید شد.

کد مطلب: ۵۱۵۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سیستان و بلوچستان هدایت الله میرمرادزهی مدیرکل شیلات استان سیستان و بلوچستان در این نشست گفت : حوزه ی شیلات تأثیر بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارد و با توجه به تخصص های متنوع مورد استفاده در فعالیتها و صنایع شیلاتی ( زیست شناسی ، علوم پایه و کارشناسی های متنوع مربوط به صنایع دریایی ) و می تواند در زمینه اشتغال افرادی که آموزش دیده اند بسیار مؤثر باشد.

وی افزود : سیاست ما در این است که ضمن حفظ و انجام رسالت و هدف شیلات در جهت آموزش و تربیت افراد آموزش دیده بخش شیلات و صنایع وابسته تلاش نمائیم.

میرمرادزهی خاطر نشان کرد : ما باید جامعه را با راه و روش کشاورزی، صید و صیادی و آبزی پروری آشنا نموده و تسهیل امور اشتغال زایی در منطقه و زمینه اشتغال حداقل 300 هزار نفر را برای مردم این منطقه هموار سازیم .

وی در پایان گفت : برای تحقق این مهم باید جلسات کارشناسی برگزار گردیده و نیازهای آموزشی منطقه به صورت مقطعی و کوتاه مدت و یا به صورت دائمی برآورد نمائیم.

در این نشست همچنین حبیب الله سراوانی مدیر آموزش و پرورش چابهار بیان داشت : باید آموزش صحیح نیروی انسانی در دستور کار قرار گرفته و به طور جدی آن را پیگیری کنیم .

وی همچنین خواستار احیاء دبیرستان شیلات چابهار منطبق با مسائل شیلاتی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار