یکی از مهمترین راههای پیشگیری از وقوع جرم آموزش است

دادستان نظامی استان بوشهر در جمع کارکنان ناحیه مقاومت دیلم گفت:یکی از مهمترین راههای پیشگیری از وقوع جرم آموزش است.

کد مطلب: ۴۲۶۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق ( ع ) ، دادستان نظامی استان بوشهر در حاشیه نشست با کارکنان رسمی و وظیفه سپاه دیلم گفت: یکی از اهداف مهم سازمان قضایی نیروهای مسلح در در کنار رسیدگی به جرایم، بحث پیشگیری از جرم است که سازمان قضایی آن را در اولویت و بعنوان یک وظیفه برای خود می داند.

وی افزود: در راستای همین برنامه ریزی سازمان سعی می کنیم در یگانهای نظامی حضور پیدا کنیم و در زمینه های مختلف حقوقی و قضایی نسبت به توجیه وآگاه سازی نیروهای مسلح اقدام می کنیم که آنها هم بتوانند در اجرای وظایف و ماموریت هایشان بهتر عمل کنند و مرتکب کمترین جرایم و تخلفات شوندو یکی از مهمترین راههای پیشگیری از وقوع جرم آموزش و آگاهی مردم از قوانین و مقررات است.

صداقت آگاهی از قوانین را مهم دانست و اظهار نمود: خیلی وقت ها مشاهده می کنیم افراد بدلیل عدم آگاهی از قانون، اصولاً بر جرم بودن موضوع واقف نبوده اند و چه بسا اگر مطلع بودند مرتکب نمی شدند.

قاضی دادسرای نظامی در پاسخ به میزان تاثیر گذاری آموزش و آگاه سازی عنوان نمود: ما هرساله تقریباً کاهش جرایم بین نیروهای مسلح را داریم و این بررسی توسط ستاد کل نیروهای مسلح انجام گرفته است.

این مقام قضایی استان در ارزیابی خود از شهرستان دیلم گفت: براساس بررسی که انجام داده ایم الحمدولله در شهرستان دیلم بویژه درخصوص قاچاق سوخت کارهای خوبی انجام گرفته و با هماهنگی و همت نیروی انتظامی، دریابانی وسپاه اقدامات خوبی شده و این مسئله به حداقل رسیده است و معمولاً کمترین جرایم و پرونده ها مربوط به سپاه می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار