سومین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی آغاز شد

بررسی صلاحیت وزیر اطلاعات در دستور کار

تهران (پانا) - سومین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم در مجلس آغاز شد، نمایندگان در این جلسه قرار است صلاحیت وزیر پیشنهادی اطلاعات را بررسی کنند.

کد مطلب: ۱۴۹۵۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سومین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی آغاز شد

سومین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم امروز -یکشنبه ۲۸ مردادماه- به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۲۸ تن از نمایندگان آغاز شد.

دیروز اولین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی بود و مسعود پزشکیان رئیس جمهور برای دفاع از ترکیب کابینه و تشریح برنامه‌های دولت در صحن علنی مجلس حضور یافت و در دومین جلسه نوبت عصر هم نمایندگان صلاحیت وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی کردند.

ابتدا صلاحیت علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مورد رسیدگی قرار گرفت؛ نماینده‌ای به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی صحبت نکرد، لذا وزیر پیشنهادی در فرصت ۳۰ دقیقه‌ای به تشریح برنامه‌های خود پرداخت؛ سپس نوبت به بررسی صلاحیت ستار هاشمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات رسید؛ بعد از اظهارات دو نماینده موافق و دو نماینده مخالف، وزیر پیشنهادی برنامه‌های خود را تشریح کرد.

قرار است در نشست علنی امروز صلاحیت وزیران پیشنهادی اطلاعات، امور اقتصادی، امور خارجه و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی شود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار