حق‌وردی در گفت‌وگو با پانا:

«علیرضا کاظمی» مشکلات و بحران‌های آموزش و پروش را می‌شناسد

ان‌شاءالله با رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش شاهد شکوفایی این وزارتخانه باشیم

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علیرضا کاظمی مشکلات و بحران‌های آموزش و پروش را می‌شناسد، گفت ان‌شاءالله با رأی اعتماد به ایشان شاهد شکوفایی وزارت آموزش و پرورش باشیم تا مشکلات این وزارتخانه به تدریج حل شود.

کد مطلب: ۱۴۹۵۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
«علیرضا کاظمی» مشکلات و بحران‌های آموزش و پروش را می‌شناسد

حسین حق‌وردی در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، اظهار کرد: «دلیل من برای موافقت با کلیت کابینه، تاکید مقام معظم رهبری بر تعامل با دولت است که فرمودند با تعامل و همکاری و هماهنگی مسائل کشور را پیش ببریم. بنابراین این تاکید می‌طلبد که کمک کنیم تا دولت به سرعت تشکیل شود.»

نماینده مردم شهریار و شهرقدس در مجلس شورای اسلامی افزود: «هرچه کمک کنیم دولت به سرعت تشکیل شود، به همان اندازه به حل مشکلات راهبردی کمک کرده‌ایم. از سویی دیگر شرایط منطقه و شرایط بین الملل حساس است؛ رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه آمریکا و ناتو و سکوت معنادار حکام عرب، مشغول نسل کشی است. این رژیم با اتکا به همین قدرت‌ها مشتاق است که منطقه را وارد یک جنگ گسترده کند. لازم است در این شرایط دولت داشته باشیم و وزرا سر کار خود باشند.»

وی بیان کرد: «اگر کشور را به اقلیم‌های خاص تقسیم کنیم، تلاش شده از اقلیم های مختلف در کابینه حضور داشته باشند.»

وی درخصوص صلاحیت علیرضا کاظمی به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز گفت: «آقای کاظمی از مدیران مجموعه وزارت آموزش و پرورش است؛ باید از آقای رئیس‌جمهور تشکر کرد که یک نفر را از مدیران درونی و داخلی آموزش و پرورش به‌عنوان سکاندار این وزارتخانه معرفی کردند. آقای کاظمی مشکلات و بحران‌ها را می‌شناسد؛ نیروها و مدیران میانی وزارت آموزش و پرورش را می‌شناسد. این دلایل موجب می‌شود که از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حمایت کنیم و ان‌شاءالله با رأی اعتماد ایشان شاهد شکوفایی وزارت آموزش و پرورش باشیم و شاهد این باشیم که مشکلات این وزارتخانه به تدریج حل شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار