مدیر آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد مقدس:

نخستین انجمن شاعران و نویسندگان آموزش و پرورش خراسان رضوی افتتاح شد

خبرگزاری پانا: مدیر اموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد مقدس با اشاره به اینکه نخستین انجمن شاعران و نویسندگان آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد مقدس افتتاح شد گفت: مهم ترین امر در سند تحول بنیادین ایجاد خلاقیت است.

کد مطلب: ۲۹۸۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ابوالحسن حقیقی ظهر امروز در آئین افتتاحیه انجمن شاعران و نویسندگان ناحیه هفت مشهد مقدس "سپیده هشتم" که در کانون تربیتی سراج برگزار شد اظهار کرد: باید این نکته را دانست که رسالت پیامبر اکرم با خواندن و تعلیم و تعلم آغاز شده است.

مدیر اموزش و پروش ناحیه هفت مشهد مقدس افزود: از مهم ترین وظایف ما در آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد مقدس این است که بتوانیم ابتدا خود را بشناسیم و بتوانیم بر رسالتی که داریم درست گام برداریم که در این راستا همیشه باید به دنبال این باشیم که بتوانیم خودمان را به کمال برسانیم.

حقیقی بیان کرد: اگر نگاهی به کتاب های آسمانی، احادیث پیامبران و امامان داشته باشیم در میابیم که پیامبران برای هدایت انسان ها به میدان عمل آمده اند که در همین راستا وظیفه ما این است که رسالت خود را به درستی اجرا کنیم که بر همین مبنا باید مهربانی، اخلاق و ادب سرلوحه تمامی کارها باشد.

وی تصریج کرد: ما در اموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد مقدس به عنوان متولی اصلی و در همان راستا در انجمن شاعران و نویسندگان بتوانیم با تشکیل انجمن ها و بهره گیری از اساتید این نشست ها را کاربردی تر سازیم و بتوانیم براساس مناسبت ها شب شعرهایی را در اموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد مقدس برگزار کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد مقدس گفت: اکنون در سند تحول بنیادین مهم ترین امر خلاقیت است که برای اینکه بتوانیم این بسترها را اماده سازیم باید انجمن هایی همچون این انجمن برپا سازیم که این مهم خود نوعی انتقال تجربه است و هرچه قدر این انجمن ها تعدادشان بیشتر باشد پویایی و خلاقیت بیشتری از دانش اموزان شکوفا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار